شناسهٔ خبر: 56430352 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

تعدادی از عوامل حادثه تیراندازی زاهدان دستگیر شدند/ پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد‌‌

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب‌شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از عوامل حادثه تیراندازی در زاهدان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
 شهدای ایران:جمعه شب، روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعاتی پیش در درگیری که بین تروریست‌ها و معاندین با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان و در نزدیکی مسجد مکی به وجود آمد، سردار سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مقابله با این تروریست‌ها مجروح شد و به شهادت رسید‌.


تعدادی از عوامل حادثه تیراندازی زاهدان دستگیر شدند/ پاسخ قاطع به مزدوران ‌خواهیم داد‌‌

وی پس از اصابت گلوله به بیمارستانی در زاهدان منتقل شد، اما دقایقی پیش به شهادت رسید.

در این بیانیه قرارگاه قدس اعلام کرده است‌: مردم شریف و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز بعد از پایان نماز جمعه زاهدان، شاهد واقعه تلخ و ناگوار حمله اشرار و تروریست‌های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران "جیش الظلم" به چندین مقر انتظامی و نظامی و متعاقباً درگیری و تیراندازی کور و جنایت‌کارانه آنان در خیابان‌ها و معابر عمومی در سطح شهر بودند که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست‌های تجزیه‌طلب و مجروح شدن چند تن از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و تعدادی از  شهروندان شد.



ساعتی پیش سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در مقابله با تروریست‌های جنایتکار مجروح شده بود به شهادت نائل آمد.

سردار هاشمی در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش‌آفرینی‌های فداکارانه‌ای در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تأمین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا کرده است و گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌دارد، پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه‌افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد‌.

به گزارش تسنیم، اشرار مسلح از ظهر ذیروز در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به‌سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم‌اکنون وضعیت شهر پایدار است.

نظر شما