شناسهٔ خبر: 56430215 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عرضه مرغ منجمد در ۱۰ فروشگاه‌ استان قزوین آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آغاز عرضه مرغ منجمد در ۱۰ فروشگاه این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید ابوطالب مهدویان در این باره اظهار کرد: از این تعداد شش فروشگاه در شهرستان قزوین ، ۲ فروشگاه در شهرستان البرز و سه فروشگاه دیگر هر کدام در شهرستان‌های آوج، بویین زهرا و آبیک به عرضه مرغ منجمد اقدام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های شهرستان قزوین شامل جهاد کشاورزی در چهارراه عمران، فروشگاه تعاون روستایی در خیابان راه آهن، فروشگاه تات در خیابان نواب شمالی، فروشگاه اتکا در بلوار شهید بهشتی و مجموعه فروشگاه‌های افق کوروش این شهرستان به عرضه مرغ منجمد اقدام می‌کنند.

مهدویان در خصوص فروشگاه‌‌های عرضه مرغ منجمد در سایر شهرستان‌های استان قزوین نیز تصریح کرد: فروشگاه علی حسنی واقع در خیابان امام خمینی شهرستان آبگرم، فروشگاه ایثار در خیابان جابربن حیان شهر الوند، فروشگاه مهدی در بازار روز شهر محمدیه، فروشگاه یاس در خیابان دهخدا شهرستان بویین زهرا و فروشگاه سجاد در خیابان طالقانی شهرستان آبیک به عرضه این محصول اقدام خواهند کرد.

به گفته این مقام مسئول، نرخ هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان است که به اندازه کافی و نیاز بازار استان قزوین در شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده و مصرف کنندگان می‌توانند در طول روز با مراجعه به این مراکز خرید کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف تنظیم قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در استان قزوین اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما