شناسهٔ خبر: 56428609 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خدمات سازمان جوان هلال‌احمر به ۱۴۳ هزار زائر پیاده اربعین

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمات رسانی این سازمان به 143 هزار زائر پیاده اربعین حسینی در قالب تیم های سحر و سحاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تیم های سحر و سحاب این سازمان به بیش از ۱۴۳ هزار نفر زائر پیاده اربعین خدمات رسانی انجام دادند که این خدمات شامل کمک به مسیریابی، تب سنجی و کنترل فشار خون بوده است. علاوه بر این در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به ۱۳۴ هزار کودک زائر در پیاده‌روی اربعین در قالب فضای دوستدار کودک خدمات رسانی شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اهم فعالیت های سازمان جوانان در یک هفته اخیر بیان کرد: برپایی ایستگاه تب سنجی در مدارس کشور همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، از جمله سایر اقدامات انجام شده از سوی سازمان جوانان هلال احمر بوده است.

گلفشان افزود: برگزاری ۴ اردوی تشویقی برای خادمان اربعین توسط استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، تدوین جدول زمان بندی آموزش کمک های اولیه به پرسنل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با رویکرد جامعه تاب آور و برگزاری مانور دورمیزی اردوهای منطقه ای دادرس پیشرفته (مخفف «دانش‌آموز آماده در روزهای سخت») با رویکرد اسکان و تغذیه اضطراری توسط استان های آذربایجان شرقی، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی و کردستان از جمله اقدامات انجام شده در سازمان جوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما