شناسهٔ خبر: 56427890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بیانیه آموزش و پرورش درخصوص ناامنی‌ها و القاء رفتارهای دین ستیزانه

وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌‎ای ضمن محکومیت ایجاد زمینه‌های ناامنی و القاء رفتارهای دین ستیزانه اعلام کرد که فرهنگیان و دانش آموزان همواره متعهد و پایبند به آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن این اطلاعیه آمده است: «استکبار جهانی که در طول تاریخ با مقاومت و مجاهدت مردم عزیز ایران اسلامی روبرو بوده پس از درماندگی و استیصال از مقابله با روحیه انقلابی، وطن دوستی و مقاومت زنان ومردان آزادیخواه این مرز و بوم، بار دیگر چهره جعلی و به ظاهر مدافع حقوق بشری خود را با ایجاد هرج و مرج، اغتشاش و وارد کردن خسارات به بیت المال به نمایش گذاشتند.

لیکن ملت نجیب، مجاهد و عدالت خواه ایران اسلامی نیز همانند همیشه‌ تاریخ و تحت زعامت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری و به موقع به دفاع و حمایت از ارزش‎های ایرانی و اسلامی پرداختند و نقشه واهی آنان را باطل نمودند.

در این میان جامعه انقلابی و با بصیرت فرهنگیان ارجمند به همراه دانش آموزان عزیز با آغاز آموزش‎های حضوری و بازگشایی مدارس، با حضور پرشور و آگاهانه در کلاس‎های درس، مسیر پیشرفت دانش و مهارت و افتخار آفرینی را در پیش گرفتند و با عقلانیت و هوشمندی نشان دادند که همواره متعهد و پایبند آرمان‎های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر خواهند بود.

وزارت آموزش و پرورش  ضمن محکومیت ایجاد زمینه‌‎های ناامنی و القاء رفتارهای دین ستیزانه توسط ایادی استکبار و فریب خوردگان که بستر اختلال در روند تعلیم و تربیت آینده سازان کشور عزیزمان را فراهم می‌‎کند، انتظار دارد فرهنگیان عزیز و اولیاء ارجمند با هوشیاری کامل اجازه ندهند از زمان و فرصت یادگیری فرزندان این مرز و بوم که در دوران همه گیری ویروس کرونا به شدت آسیب دیده بود، بیش از این کاسته شود.

 بی‌‎تردید با حضور مؤثر دانش آموزان، فعالیت‎های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با قوت، جذابیت و تنوع بیشتری اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما