شناسهٔ خبر: 56427533 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سعید حسینی خبر داد؛

نمایشگاه «همه حاضر» تا پایان هفته تمدید شد

زینب رازدشت تازکند

دبیر پویش «همه حاضر» گفت: نمایشگاه «همه حاضر» در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی، تا پایان هفته تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید حسینی، دبیر پویش «همه حاضر» با بیان اینکه نمایشگاهی با عنوان «همه حاضر» برای عرضه نوشت‌افزار ایرانی در مجموعه چهل‌سرای مصلای امام خمینی برپا شده است، گفت: این نمایشگاه از روز چهارشنبه، ششم مهرماه آغاز به کار کرده و با توجه به استقبال مردم، تا جمعه پانزدهم مهرماه، از ساعت ۱۴ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و کتاب کودکان هم با تخفیف ویژه عرضه شده تا خانواده‌ها بتوانند به صورت همزمان به تمام اقلام مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

دبیر پویش «همه حاضر» گفت: برای استفاده حداکثری خانواده‌ها از فضای نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶، برنامه زنده مل‌مل و خاله گلی از فضای نمایشگاه به روی آنتن شبکه پویا خواهد رفت.

وی به حضور ۱۰۰ تولیدکننده نوشت‌افزار در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این امکان در نمایشگاه «همه حاضر» فراهم شده است تا خانواده‌ها در صورت تمایل، نوشت‌افزار مورد نظر خود را خریداری و به صورت مستقیم به پویش اهدا کنند.

حسینی ادامه داد: در صورتی که خانواده‌ها کاغذباطله‌های خود را به نمایشگاه بیاورند و به پویش تحویل دهند، عوائد حاصل از بازیافت این کاغذها صرف خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه بسته‌بندی نوشت‌افزار تهیه‌شده از طریق کمک‌های مردمی جریان خواهد داشت، گفت: از پنجم مهرماه، روزانه ۲۰۰ نیروی جهادی به صورت داوطلبانه در مصلای امام خمینی (ره) حضور یافته و از ساعت ۹ تا ۱۸ به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی مشغول شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود فعالیت آنان تا بیستم مهرماه ادامه داشته باشد.

دبیر پویش «همه حاضر» گفت: همه نوشت‌افزار اهدایی، تولید داخل است، حتی سعی بر این است که واحدهایی در مناطق محروم ایجاد شود که اشتغال حاصل از این پویش هم در مناطق کم‌برخوردار به وجود آید. همچنین پویش ملی «همه حاضر» قصد دارد یک میلیون بسته نوشت‌افزار را در اختیار دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار قرار دهد. کد دستوری ۷۷#*۷۸۰* برای کمک به این پویش در نظر گرفته شده است.

نظر شما