شناسهٔ خبر: 56427388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اجرایی رئیس جمهور:

سفر‌های استانی رئیس جمهور از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفر‌های مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت اجرای مصوبات دولت در دور اول سفر‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور درباره دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: ما هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای دور دوم سفر‌های استانی هستیم، اما هنوز این مسئله که سفر‌ها از کدام استان شروع شود، قطعی نشده است.

 

وی افزود: امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفر‌های استانی را آغاز کنیم. محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفر‌های مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت، اجرای وعده‌های دولت در دور اول سفر‌ها است.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه وعده‌ها و مصوبات دور اول سفر‌های استانی باید اجرایی و عملیاتی شود، اظهار کرد: ما استان به استان جلسه می‌گذاریم و رصد می‌کنیم تا ان‌شاءالله این مصوبات، وعده‌ها و دستورات آقای رئیس جمهور، عملیاتی شود.

 

مرتضوی با اشاره به اینکه دولت دو کار محوری را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بحث مسکن و بحث اشتغال به طور جد در دستور کار دولت است؛ این دو مسئله از محوری‌ترین دستوراتی است که در کنار اجرایی شدن برنامه‌های دور اول سفر‌های استانی، در دور دوم سفر‌ها پیگیری می‌شود.

 

وی ادامه داد: بحث عملیاتی شدن سالی یک میلیون واحد مسکونی و عملیاتی شدن اشتغال در کشور و کاهش نرخ بیکاری از موضوعات مهم در دستور کار دور دوم سفر‌های استانی آقای رئیس جمهور قرار دارد.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر‌های استانی مصوبات و دستورات ویژه آقای رئیس‌جمهور در دور اول سفر‌ها پیگیری می‌شود و امکان دارد برخی موارد مجزا از دور اول سفر‌ها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

پایان پیام/50

نظر شما