شناسهٔ خبر: 56426513 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

پشت پرده ناامنی در زاهدان کدام سلبریتی هست؟!

حدود بیش از یک ماه قبل پس از قتل یک زن در بلوچستان، برخی از مظنونین که در میان آنها خانم نیز بودند به پلیس چابهار احضار و مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

یک فعال رسانه‌ای طی رشته توئیتی نوشت:

اول: هیچ جای عالم با ترند هشتک‌ها، هیچ حکومتی عوض نشده. دلخوش به این قرشمال‌بازی‌های هشتکی تشتکی رباتی نباشید!

اینطور هم نیست که چون مثلاً فلان میلیون هشتک زدید پس فلان میلیون هم جمعیت دارید!

دوم: جمهوری اسلامی رفتنی نیست. این را از منافقینی که از شما سازمان‌یافته‌تر بودند و در سال ۶۰ و پس از آن پوزه‌شان به خاک مالیده شد یا از اصلاح‌طلبانی که سال ۷۸ و سال ۸۸ هرچه زور داشتند زدند و نشد، بپرسید تا بیهوده وقت ما و عمر خود را تلف نکنید!

سوم: در انتخاب لیدرها شأن خود را رعایت کنید. علی کریمی و پرستو صالحی و کتایون ریاحی و سوگند و امثالهم آخه؟!

درثانی کسی که چندماه پیش کل اموال را فروخته و دَر رفته، بعد شما را روی میدان مین هل می‌دهد، اصلا فرد قابل اعتمادی برای لیدری نیست!

چهارم: انقلاب درد دارد. اینطوری نیست که بزنی و بشکنی و بُکُشی و بی‌هزینه عبور کنی. هزینه هم یعنی چک و لقد و کتک و زندان و سوءپیشینه و هزار و یک مکافات بعد. اول حساب خود را با این چیزها صاف کنید و بعد به میدان بیایید. برای یک انقلابی خوب نیست که تا پخ شنید وسط میدان گریه کند!

پنجم: امنیت که از بین رفت، فقط برای آخوندها یا انقلابی‌ها و امثالهم از بین نمی‌رود. برای همه از بین می‌رود. از جمله شما، دوستان شما، خانواده شما و...

پیش و بیش از هیجانی رفتار کردن، به نتیجه افعال و اعمال و اقداماتی که می‌کنید و تبعاتی که برای خود شما خواهد داشت، فکر کنید..

نظر شما