شناسهٔ خبر: 56426048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جوانان مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس قرائت صحیح نماز را فراگرفتند

اسماعيلی گفت: دوره های آموزشی قرائت صحیح نماز با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «شهدا» در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«زهره اسماعيلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دوره های آموزشی قرائت صحیح نماز با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «شهدا» در مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس ادامه داد: «آموزش قرائت صحیح نماز» با هدف ترغیب نوجوانان و جوانان برای حضور در مسجد برگزار ‌می شود.

 

وی ابراز کرد: بهره‌ گیری از فضا و امکانات مسجد در ارائه آموزش‌ های دینی مورد، تبیین اهمیت تلفظ صحیح اذکار نماز از نظر فقهی، ارائه مطالب و آموزش های لازم در خصوص احکام شرعی و ادای صحیح اذکار نماز از دیگر اهداف برگزاری طرح «آموزش قرائت نماز» در کانون فرهنگی هنری «شهدا» است.

 

اسماعيلی گفت: کلاس های آموزشی برای تقویت باورهای دینی و مفاهیم اسلامی نیز تحت نظر کارشناسان دینی در کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهدا» مسجد امام حسین (ع) روستای امام قیس نحوه برخورد صحیح با نسل جوان و نوجوان برای دعوت به برنامه های دینی را مهم خواند و گفت: عموم مردم در مساجد باید نسبت به نحوه برخورد با کودکان و نوجوانان در مساجد را بیاموزند و به گونه ای رفتار کنند که به شخصیت آن ها احترام گذاشته شود و موجب تردد از مسجد نشود.

 

پایان پیام/361

نظر شما