شناسهٔ خبر: 56425829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – گل گهر؛ ژنرال به دنبال انتقام! زمان و لینک پخش زنده بازی گل گهرسیرجان – استقلال

صاحب‌خبر -

شفقنا _ در یکی از حساس ترین بازیهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران ۲ تیم استقلال و گل گهر به مصاف هم می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی، بازی های هفته نهم لیگ برتر بعد از تعطیلی ۲۱ روزه به دلیل اردوی تیم ملی امروز برگزار می شود. در یکی از حساس ترین بازیهای لیگ استقلا در سیرجان به مصاف گل گهر می رود. حساسیت این بازی به خاطر اتفاقات فصل گذشته بیشتر شده است. شاگردان ساپینتو در مقابل تیم آماده قلعه نویی لحظات سختی را تجربه خواهند داشت.

سیدحسین حسینی که از شروع لیگ در تمام بازیهای استقلال در ترکیب ثابت بوده است و بدون شک در این بازی حساس او در چارچوب دروازه خواهد ایستاد. او با درخشش خیره کننده ای که مقابل سنگال داشت با روحیه مضاعف در این دیدار حساس بازی خواهد کرد.

خط دفاع استقلال در یازهای گذشته استقلال هیچ تغییر نکرده است. غلامی، چشمی و سیلوا بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو هستند و تا حالا این مربی پرتغالی به خط دفاع خود دست نزده است. اما با توجه به بازگشت یزدانی و مرادمند که مدافعان ثایت استقلال در فصل گذشته بودند احتمال این مربی برای حداقل بررسی وضعیت این بازیکنان از آنها در بازی امروز استفاده کند.

از ابتدای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال، خط‌میانی تیم فوتبال استقلال به‌واسطه تفکرات ساپینتو بیشترین تغییرات را داشته و از بین ۷ هافبک‌میانی این تیم، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند در هر ۶ بازی به‌صورت فیکس یا ذخیره به‌میدان رفته‌اند و سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و عزیزبک آمانوف به‌ترتیب ۵، ۳ و ۲ بار در ترکیب استقلال قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در سیستم ۳-۴-۳ ساپینتو، فولبک‌های سمت راست و چپ نیز به‌طور مداوم تغییر کردند. رضا میرزایی، صالح حردانی و کوین یامگا در سمت راست و ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در سمت چپ زمین قرار گرفته‌اند و همین مسئله، تشخیص چهار بازیکن استقلال در وسط‌زمین را دشوار می‌کند.

تیم فوتبال استقلال پس از ناکامی در گلزنی برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران، در دیدار هفته ششم برابر نساجی مازندران با محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی وارد زمین شد و هر کدام از این سه بازیکن روی یک‌گل تاثیرگذار بودند؛ اما اکنون که سه‌هفته از آخرین بازی استقلال در لیگ می‌گذرد شاید سه مهاجم استقلال مجدداً تغییر کنند و به مهاجمانی مانند سجاد شهباززاده و امیراسلان مطهری فرصت بازی برسد تا در مقابل گل‌گهر و خط‌دفاعی بلندقامتش، بتوانند روی ارسال‌های هوایی برای استقلال گلزنی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، جعفر سلمانی، محمد محبی، مهدی قایدی، سجاد شهباززاده

زمان و لینک پخش زنده بازی گل گهرسیرجان – استقلال

نظر شما