شناسهٔ خبر: 56425586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احداث ایستگاه‌های مترو با جدیدترین تکنولوژی‌ها

شهردار اصفهان گفت: در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن سه ایستگاه خط دو متروی کلان‌شهر اصفهان در حال احداث است.

صاحب‌خبر -

علی قاسم‌زاده  با اشاره به احداث سه ایستگاه خط دو متروی اصفهان، اظهار کرد: در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن سه ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر در حال احداث است و در سه ماه اخیر طرح های عمرانی آن آغاز شده است.

او افزود: از شهروندان درخواست می‌کنیم در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن همکاری لازم را داشته باشند تا سه ایستگاه مهم خط دو متروی اصفهان با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها احداث شود و بتوانیم زیرزمین این شهر، اقدامات لازم را انجام دهیم، البته اجرای طرح ترافیکی در چهارراه ابن سینا، ترافیک این نقطه را روان‌تر از قبل کرده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته جاری شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها هستیم، از این‌رو ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به استادان و دانشجویان، ورود آن‌ها را به دانشگاه‌ها که بعد از تعطیلات ناشی از کرونا حال و هوای خاصی پیدا خواهد کرد، خیر مقدم می‌گویم.

او با بیان اینکه هفته گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی با همکاری پلیس راهور، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، آموزش‌وپرورش و مدیریت استان در شناورسازی ساعات فعالیت ادارات و دستگاه‌ها شاهد گره‌های ترافیکی در شهر نبودیم، گفت: این همگرایی باعث شد که در شهر ترافیک قابل قبولی را شاهد باشیم و امیدواریم در هفته جاری نیز ترافیک روانی را داشته باشیم.

قاسم‌زاده تاکید کرد: همکاری مردم به ویژه اولیای دانش‌آموزان باعث شد دغدغه ما نسبت به ترافیک هفته اول مهرماه برطرف شود و مشکل ترافیکی خاصی در شهر نداشته باشیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این راستا تلاش کردیم با مهندسی ترافیک و استفاده از متخصصان و همکاری پلیس راهور، در هر سه نقطه شهروندان در تردد‌های شهری دچار مشکل نشوند و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر ایجاد گره‌های ترافیکی در این محور‌ها اعلام نشده است.


نظر شما