شناسهٔ خبر: 56424615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

یکی از دستگیرشدگان حمله به کلانتری در زاهدان: دلیل این شلوغی تجاوز به یک دختر بود / یک پژو ۴۰۵ بین مردم اسلحه پخش می‌کرد

عبد الرحیم گرگیج به عنوان یکی از افراد درگیر در حوادث زاهدان پس از دستگیری در ویدئویی به خبرنگار می‌گوید: بعد از نماز جمعه ما دیدیم که شلوغ شد و مردم به سمت پاسگاه سنگ می‌زدند وی دلیل این شلوغی را تجاوز به یک دختر اعلام می‌کند. او می‌گوید که زمانی که به محل شلوغی‌ها برگشته مسلح نبوده، ولی در مسیرسه نفر در پژو ۴۰۵ می‌گفتند که مردم را دارند می‌کشند و جعبه ماشین را باز کردند و اسلحه به مردم دادند. وی در این ویدئو مدعی است که تحت تاثیر جو این اسلحه را پذیرفته است و اصلا به عواقب آن فکر نکرده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: گرگیج یکی از دستگیر شدگان حمله به کلانتری در زاهدان خبر از توزیع سلاح در بین مردم توسط یک خودرو پژو ۴۰۵ می‌دهد.

عبد الرحیم گرگیج به عنوان یکی از افراد درگیر در حوادث زاهدان پس از دستگیری در ویدئویی به خبرنگار می‌گوید:

بعد از نماز جمعه ما دیدیم که شلوغ شد و مردم به سمت پاسگاه سنگ می‌زدند وی دلیل این شلوغی را تجاوز به یک دختر اعلام می‌کند.

گرگیج در توصیف اتفاقات حمله به کلانتری زاهدان گفت: من بعد از نماز به خانه رفتم برادرانم گفتند در خانه بمانم، ولی من دوباره به همانجا برگشتم.

این فرد دستگیر شده می‌گوید که زمانی که به محل شلوغی‌ها برگشته مسلح نبوده، ولی در مسیرسه نفر در پژو ۴۰۵ می‌گفتند که مردم را دارند می‌کشند و جعبه ماشین را باز کردند و اسلحه به مردم دادند. وی در این ویدئو مدعی است که تحت تاثیر جو این اسلحه را پذیرفته است و اصلا به عواقب آن فکر نکرده است.

وی در نهایت از مردم می‌خواهد که به شایعات گوش نکنند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما