شناسهٔ خبر: 56421830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قول و قرار پنهانی کی‌روش و فدراسیون فوتبال

خبرورزشی نوشت: استراتژی کی‌روش در جام جهانی صعود به دور دوم جام جهانی است و او در این باره با بازیکنان تیم ملی صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش در اتریش و بعد از اولین جلسه تمرین تیم ملی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها در مورد اهدافش در جام جهانی صحبت کرد. صحبت های کارلوس کی‌روش در سایت فدراسیون فوتبال نقل نشد چون این استراتژی است که کی‌روش برای بازیکنان تیم ملی تعیین کرده است و گفت این هدف نباید رسانه‌ای شود و باید به دنبال اجرای آن باشیم و بعد از اجرا در مورد آن صحبت کنیم.

اما دی سا دستیار کارلوس کی‌روش این هدف و استراتژی را در یک مصاحبه فاش کرده و گفته است: «ما در مورد رسیدن به مرحله حذفی مطمئن هستیم. این اتفاقی تاریخی خواهد بود، این برای اولین بار است که ایران به آن دست می‌یابد. در دو جام جهانی گذشته خیلی به صعود نزدیک شدند. ما فقط می‌توانیم دوباره تلاش کنیم.»

صعود به دور دوم جام جهانی از سوی اسکوچیچ هم برای تیم ملی طراحی شده بود اما سرمربی کروات هم در مصاحبه با رسانه ها به این موضوع اشاره نکرد و تنها در گفتگو با اعضای هیئت رئیسه تاکید کرد او به دنبال رهنمون کردن تیم ملی به دور دوم جام جهانی است.

سانسور حرف های کارلوس کی‌روش در گفتگو با بازیکنان تیم ملی خواست سرمربی تیم ملی بوده است.

البته جالب است بدانید رهنمون کردن تیم ملی به دور دوم جام جهانی یکی از شروط تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است. کارلوس کی‌روش در دو دوره هدایت گر تیم ملی در جام جهانی بوده و اگر قرار باشد این بار هم نتواند تیم ملی را به دور دوم ببرد دیگر بهانه‌ای برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال باقی نمی‌ماند. در صورت صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت ها تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

نظر شما