شناسهٔ خبر: 56420831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

چهار هفته حساس در انتظار یحیی و پرسپولیس

گل محمدی در 4 هفته پیش رو با مربیان خارجی لیگ روبرو خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری: گل محمدی در ۴ هفته پیش رو با مربیان خارجی لیگ روبرو خواهد شد.

 پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ ۲۲ تا به این جای کار با کسب ۴ پیروزی و دو تساوی ۱۴ امتیازی شده و با اختلاف دو امتیازی نسبت به گل گهر به تنهایی بر صدر جدول تکیه زده است.

گل محمدی و شاگردانش تا به این جای کار مقابل ذوب آهن، فولاد، آلومینیوم، هوادار، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان به میدان رفته اند و پس از دو تساوی در دو بازی اول مقابل ذوب آهن و فولاد تمام بازی های بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

حال پرسپولیس در ۶ هفته دوم لیگ به مراتب بازی های سخت تری پیش رو خواهد داشت و یحیی باید تیمش را مقابل مربیان خارجی و تازه وارد لیگ تجهیز کند. مربیان نامداری که قطعا در لیگ جاری حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

پرسپولیس در اولین بازی باید به مصاف تراکتور برود و اولین آزمون یحیی در برابر مربیان خارجی مقابل قربان بردیف خواهد بود. سرخ های تهرانی در هفته هشتم لیگ در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت و گل محمدی باید مقابل ژوزه مورایس اندیشه های تاکتیکی اش را به نمایش بگذارد. مربی پرتغالی نام آشنایی که با کارنامه ای فوق العاده قرار است این فصل سپاهان را رستگار کند. هرچند که تا به اینجای کار با کسب ۲ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. گل محمدی در حدفاصل هفته های نهم تا یازدهم باز هم مقابل مربیان ایرانی قرار می گیرد اما هفته دوازدهم بزرگ ترین آزمون او در دربی حیثیتی پایتخت مقابل استقلال و ریکاردو ساپینتو خواهد بود. مربی پرتغالی که قرار است قهرمانی استقلال در لیگ ۲۱ را تکرار کند و البته مشخص است که کار سختی پیش رو خواهد داشت.

به هر روی باید دید یحیی گل محمدی در تقابل با تیم های تراکتور، سپاهان و استقلال چه خواهد کرد و در چالش با مربیان بزرگی چون بردیف، مورایس و ساپینتو موفق عمل خواهد کرد یا نه.

 

نظر شما