شناسهٔ خبر: 56416850 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یکه‌تازی آبادانی‌ها در سوپرلیگ زنان؛ پیکان از صدر جدول دور شد

نبرد پالایش نفت آبادان و پیکان برای صدرنشینی ادامه دارد، نصر با هفت امتیاز و سه تیم شش امتیازی دیگر در تعقیب پالایش و پیکان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان با انجام چند دیدار بسیار حساس برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارها نصر فردیس و پیکان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند، همچنین در دیگر دیدار حساس هفته، پالایش نفت آبادان که تاکنون تمام ‌مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است به مصاف رایزکو رفت تا کسب چهارمین پیروزی متوالی خود را در اولین دوره برگزاری سوپرلیگ فوتسال زنان جشن بگیرد.

با این نتایج، دیدار هفته آتی پیکان ۸ امتیازی که در رتبه دوم جدول قرار دارد در برابر پالایش نفت آبادان که با ۱۲ امتیاز مقتدرانه به صدر جدول تکیه زده است، می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف صدرنشین دور رفت این مسابقات را روشن کند.

رایزکو ۲ - ۸ پالایش نفت آبادان

پالایش نفت آبادان که در هفته گذشته موفق شده بود نصر مدعی را از پیش رو بردارد، در یک دیدار مهم دیگر به مصاف رایزکو شش امتیازی می‌رفت که بعد از ۲ پیروزی متوالی در هفته‌های ابتدایی، هفته گذشته نتیجه‌ی لازم را مقابل فجر به دست نیاورده بود و در هفته سوم این رقابت‌ها و برای ماندن در صف مدعی‌ها به مصاف پالایش می‌رفت.
تیم جوان رایزکو در مقابل شاگردان امامی به لاک دفاعی نرفت و در نیمه اول نتیجه را با ۳ گل به این تیم واگذار کردند و در نهایت این دیدار را با نتیجه هشت بر ۲ به تیم مدعی پالایش نفت آبادان واگذار کردند تا با این نتیجه این  شاگردان امامی باشند که با کسب ۱۲ امتیاز به صدر جدول رقابت‌ها تکیه می‌زنند.

هیئت فوتبال نطنز ۴ - ۳ صنعت فجر شیراز

تنها نماینده استان اصفهان در سوپرلیگ فوتسال زنان در دو هفته ابتدایی مقابل نصر و پیکان نتیجه لازم را کسب نکرد اما در هفته گذشته دیدار خود مقابل مس رفسنجان مدعی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با دومین پیروزی متوالی مقابل فجر شیراز به جدول مدعی‌های لیگ اضافه شود.
از سوی دیگر نیز فجر که تاکنون فقط موفق به شکست رایزکو شده، با سه امتیاز در رتبه هفتم جدول هشت تیمی قرار دارد و در یک دیدار بسیار حساس باید در هفته آینده به مصاف تیم قعرنشین جدول یعنی ملی‌حفاری رود.

مس رفسنجان ۳ - ۱ ملی حفاری

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم سوپرلیگ، مس رفسنجان که در هفته گذشته در یک دیدار بسیار نزدیک مقابل نماینده نطنز با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و در سه هفته گذشته تنها موفق به پیروزی برابر فجر شده بود به مصاف تیم ملی حفاری رفت که ابتدای فصل را با ۲ شکست شروع کرد اما در ادامه و در هفته سوم موفق به توقف پیکان مدعی در دقایق پایانی شد تا با این تساوی روحیه مضاعفی برای دیدار مقابل مس داشته باشند.
اما در نهایت در نبرد مس و حفاری، این تیم مهمان بود که موفق به شکست شاگردان فروزان سلیمانی شد تا مس نیز با شش امتیاز یکی دیگر از تیم‌های میانه‌ جدول باشد و همچنان خود را از کورس مدعیان دور نبیند، حفاری نیز با کسب تنها یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

پیکان ۱ - ۱ نصر فردیس

نبرد قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج برنده نداشت و شاگردان نیلوفر اردلان برای دومین هفته پیاپی تن به تساوی دادند تا با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داشته باشند و با این نتیجه برای امیدواری به صدرنشینی در جدول، نیاز به برد مقابل پالایش نفت آبادان در هفته آتی رقابت‌هارا داشته باشند.
نصر که در شروع فصل مقتدرانه و با کسب دو پیروزی در قامت مدعی ظاهر شده بود، با شکست هفته گذشته مقابل پالایش از کورس صدرنشینی فاصله گرفت اما با توقف پیکان و در مجموع با کسب هفت امتیاز از چهار دیدار برگزار شده، در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

عکاس: سوگند نظمی

نظر شما