شناسهٔ خبر: 56411626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

بابصیرت و نگاه انقلابی مردم فتنه جهانی دشمن ناکام ماند

سردار شفائی گفت: افرادی که ساده لوحانه تحت تاثیر نقشه های معاندین نظام قرار گرفته اند،هنوز هم آغوش انقلاب اسلامی برای پذیرش آنان باز است تا از این فرصت جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به آن استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس در راستای اغتشاشات اخیر در کشور گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه‌ی دشمنان و معاندین و همه‌ی اشرار و ستمگران عالم دست به دست هم دادند تا در اتاق های فکرشان، فتنه‌هایی طراحی کنند تا به نظام و انقلاب اسلامی آسیب برسانند که خوشبختانه با عنایت الهی و رهبری‌های حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری(حفظه الله ) و با بصیرت و همراهی مردم و توجه مردم به عمق اقدامات دشمن تاکنون همه فتنه هایشان خنثی شده است.

وی با اشاره به فتنه اخیر دشمن آن را یک فتنه جهانی که روی آن یک طراحی عظیمی انجام شده بود دانست و افزود: این فتنه، یک برنامه ریزی بسیار جدی بود تا با بهره مندی از تجارب قبل و با به میدان آوردن افراد اجیر شده شان و با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیارشان بود به اهداف خود برسند، اما به فضل الهی با بصیرت و نگاه انقلابی مردم این موضوع ناکام ماند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید براین نکته که تیر دشمن باز هم به سنگ خورد تصریح کرد: دشمن در ایران اسلامی جایگاهی ندارد، معاندین و افراد خود فروخته نگاهشان به غرب و توجهشان به نظام سلطه است .

وی در ادامه افزود: افراد خودفروخته و اجیر شده دشمن باید درس عبرت بگیرند و بدانند و توجه کنند که نظام ما یک نظام الهی است و مردم به خوبی و با همه وجود این را درک کرده اند.

سردار احمد شفائی در پایان ضمن تاکید بر ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: افرادی که ساده لوحانه تحت تاثیر نقشه های معاندین نظام قرار گرفته اند،هنوز هم آغوش انقلاب اسلامی برای پذیرش آنان باز است تا از این فرصت جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به آن استفاده کنند.

نظر شما