شناسهٔ خبر: 56408052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت:

اگر رشادت‌های رزمندگان نبود آرامش امروز را نداشتیم/ هشت سال در سنگر سلامت

در هفته دفاع مقدس از تعدادی از رزمندگان، پیشکسوتان، جانبازان، خانواده های معزز شهدای انتقال خون، ایثارگران و شاغلین پر تلاش پیش از ظهر «چهارشنبه ششم مهر ماه» در سالن اجتماعات اداره کل انتقال خون استان تقدیر شد

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین-رحمانی؛ دکتر مریم میرزاده« مدیر کل انتقال خون استان » در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا امروز استان کرمانشاه را جزء استانهایی نام برد که در زمان دفاع مقدس هشت سال درگیر جنگ بود.

دکتر میرزاده افزود: پرسنل انتقال خون در زمان جنگ تحمیلی خون و فرآورده های خونی را برای مجروحین جنگ تأمین می کردند، در کل خدمات رسانان انتقال خون در آن زمان همگی ایثارگر بودند و جا دارد از رشادت های این عزیزان تقدیر شود.

مدیر کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه اگر رشادت‌ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس نبود، آرامش امروز را نداشتیم، افزود: امروز به نمایندگی از طرف کلیه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، خانواده معزز شهدا و پرسنل پر تلاش انتقال خون از تعدادی از این عزیزان تقدیر به عمل می آید.

دکتر میرزاده در خاتمه سخنانش، با آرزوی موفقیت و سلامتی برای عموم مردم، امیدوار بود شاهد صلح و آرامش در کل جهان باشیم.

جهاد در سنگر سلامت

در ادامه محسن زارعی« مشاور امور ایثارگران انتقال خون کرمانشاه» با تبریک هفته دفاع مقدس سخنان خود را آغاز کرد و یکی از مفیدترین جلسات را مراسم تقدیر از خانواده های عزیز شهدای هشت سال دفاع مقدس، بازنشستگان، پیشکسوتان و پرسنل پر تلاش انتقال خون دانست، که در همه مراحل زندگی خصوصاً دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و دل پای کار بودند، که آرامش امروز را مدیون جانفشانی های این عزیزان هستیم.

زارعی جهاد این عزیزان را حضور و جانفشانی در سنگر هشت سال دفاع مقدس و جهاد دوم را جهاد در سلامت عنوان کرد و افزود: امیدوارم این مراسمات قدمی مثبت در ارتقاع سلامت باشد.

در این مراسم، پیشکسوتان بازنشسته انتقال خون که در زمان دفاع مقدس خدمت کردند به مختصری از بازگوی خاطرات آن زمان اشاره کردند، همچنین خواستار بیمه تکمیلی برای بازنشستگان و برخورداری از حق مناطق جنگی شدند.

لازم به ذکر است: در پایان مراسم از جمع کثیری از فرزندان شهدای عزیز، رزمندگان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و پرسنل پرتلاش انتقال خون کرمانشاه تقدیر شد.

نظر شما