شناسهٔ خبر: 56407798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تسلیت به فدراسیون فوتبال

مهدی تاج سرانجام اشتباه گذشته را تکرار کرد.

صاحب‌خبر -

ایران ورزشی: مهدی تاج سرانجام اشتباه گذشته را تکرار کرد.

چند نفر از افرادی که دلسوخته فوتبال بودند، به مهدی تاج توصیه کردند افرادی که در دوره اول مدیریتش بر فوتبال، دلیل به چاه افتادنش بودند را انتخاب نکند. او هم بارها گفت که اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنم؛ اما دیروز سرانجام کاری را کرد که نباید بکند. مهدی تاج به شکلی عجیب گوش به توصیه های فرزند ارشدش دارد و این بار هم فرد مورد اعتماد پسرش را به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون انتخاب کرد. فردی که به هیچ عنوان رابطه ای مناسب با رسانه ها ندارد و در دوره اول مدیریت تاج بر فوتبال هم یکی از دلایل ناخرسندی رسانه ها از او بود.

شاید یکی از دلایلی که بیشتر رسانه های ایران گاردی کاملا بسته در مورد بازگشت تاج به فدراسیون داشتند (علاوه ببر گاف بزرگ قرارداد ویلموتس) همین فرد بود. حالا تاج انتخابش را در مورد حساسترین صندلی فدراسیون فوتبال انجام داد تا نشان دهد آدمها عوض نمی شوند فقط شعارهایشان تغییر می کند.

این انتخاب بد آن هم در آستانه جام جهانی به شدت نگران کننده است و نمی شود به هیچ شکلی مبارکش دانست. شاید مهدی تاج به دو نتیجه تیم ملی با کی روش دلخوش کرده است که چنین انتخابی کرده وگرنه چگونه می شود این اشتباه را توجیه کرد؟ شاید تاج گمان می کند با آوردن کی روش سنگری پیدا کرده که او را با وجود همه خطاها مصون نگه می دارد. ما در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال از تاج حمایت کردیم چون معتقد بودیم در مجمعی که اعضایش باید بین بد و بدتر انتخاب می کردند، مهدی تاج از دو کاندیدای دیگر گزینه مناسب تری بود؛ اما دلیلی ندارد که چشم روی خطاهای او ببندیم. باید به فدراسیون برای این اشتباه بزرگ تسلیت گفت.

نظر شما