شناسهٔ خبر: 56402740 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ویژگی شاخص شیائومی ردمی نوت 11R چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی عضو جدید خانواده ردمی نوت ۱۱ یعنی نوت 11R را با دوربین دوگانه و اندروید ۱۲ وارد بازار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد عضو دیگری به خانواده رو به رشد ردمی نوت ۱۱ اضافه کند، به تازگی نیز جدیدترین اخبار به ظاهر شدن برگه مشخصات این دستگاه با شماره مدل 22095RA98C و China Telecom اشاره می‌کند. ردمی نوت 11R دارای دوربین دوگانه و سخت‌افزار آشنا خواهد بود.

همه مشخصات دستگاه ردمی نوت 11R شامل دوربین دوگانه ۱۳ و دو مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی با Poco M4 5G مطابقت دارد. محصول مذکور دارای نمایشگر ۶.۵۸ اینچی است که در کنارش اسکنر اثرانگشت، درون کلید پاور تعبیه شده است.

ردمی نوت 11R فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲۸ گیگابایت را ارائه می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد در چین شاهد اضافه شدن کانفینگ رم هشت گیگابایتی در کنار چهار و شش گیگابایتی که پوکو ارائه می‌داد، هستیم. گوشی ردمی نوت 11R با رابط کاربری MUI ۱۳ و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‏‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از تراشه آن منتشر نشده است، اما احتمالاً گوشی هوشمند ذکر شده همچنان به تراشه Dimensity700 مجهز خواهد بود.

نظر شما