شناسهٔ خبر: 56398870 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

وکیل جدید امبر هرد شرکت های بیمه را مجبور به پرداخت جریمه ۱۵ میلیون دلاری می کند

امبر هرد وکیل دیگری استخدام کرده است تا دو شرکت بیمه تجاری مسافران (Travelers Commercial Insurance Company) و شرکت بیمه عمومی نیروی دریایی نیویورک (New York Marine General Insurance Company) را مجبور کند که صورتحساب ۱۵ میلیون دلاری او را پرداخت کنند و همزمان در تلاش است تا جریمه یکی از گران‌ترین پرونده‌های تاریخ ایالات متحده را پرداخت نکند. امبر هرد ۳۶ ساله، در پایان محاکمه پر سر و صدای خود در مقابل جانی دپ در ماه ژوئن، مقصر شناخته شد و دادگاه او را موظف به پرداخت بیش از ۱۰ میلیون دلار غرامت به شوهر سابقش کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امبر هرد وکیل دیگری استخدام کرده است تا دو شرکت بیمه تجاری مسافران (Travelers Commercial Insurance Company) و شرکت بیمه عمومی نیروی دریایی نیویورک (New York Marine General Insurance Company) را مجبور کند که صورتحساب ۱۵ میلیون دلاری او را پرداخت کنند و همزمان در تلاش است تا جریمه یکی از گران ترین پرونده های تاریخ ایالات متحده را پرداخت نکند.

امبر هرد ۳۶ ساله، در پایان محاکمه پر سر و صدای خود در مقابل جانی دپ در ماه ژوئن، مقصر شناخته شد و دادگاه او را موظف به پرداخت بیش از ۱۰ میلیون دلار غرامت به شوهر سابقش کرد.

وکیل جدید امبر هرد شرکت های بیمه را مجبور به پرداخت جریمه ۱۵ میلیون دلاری می کنددیوید ال. اکسلراد و جی وارد براون

در حال حاضر دیوید ال. اکسلراد و جی وارد براون، وکلایی هستند که استیناف آن حکم را بر عهده دارند. این بازیگر اخیراً کرک پاسیچ را نیز در تیم حقوقی خود استخدام کرده است تا بتواند از چندین شرکت بیمه برای پوشش قبوض قانونی خود استفاده کند که ممکن است از ۱۵ میلیون دلار فراتر رود.

این نبرد مربوط به شرکت بیمه تجاری مسافران و شرکت بیمه عمومی نیروی دریایی نیویورک است. بیمه تجاری مسافران ابتدا در جولای ۲۰۲۱ از بیمه نیروی دریایی نیویورک شکایت کردند تا نیمی از هزینه ای را که برای دفاع برای مشتری اش خرج کرده بود را دریافت کنند. محور دعوا بین این دو شرکت بیمه این بود که بیمه مسافران معتقد بود، هرد حق دارد وکیلش را خودش انتخاب کند، در حالی که بیمه نیروی دریایی نیویورک مخالف بود و با استفاده از وکلای محلی و ارزانتر موافقت کرد.

بیمه مسافران در مورد وکلای منصوب شده از طرف بیمه نیروی دریایی نیویورک، شک داشت و به این نتیجه رسید که وکلای هرد، روبرتا کاپلان و الین چارلسون بردهافت را به کار گیرد.

کرک پاسیچ

بیمه نیروی دریایی نیویورک، به نوبه خود، ادعا کرد که وکلای آنها توسط کاپلان و بردهوفت از پرونده دور نگه داشته شده اند. به این دلیل که وکلای انتخابی آنها از مراحل مختلف قانونی دور نگه داشته شده بودند، اکنون خواهان بازپرداخت ۶۲۱,۶۹۳ دلار در ازای کمک به صندوق دفاعی هرد هستند. شرکت‌های بیمه در حال حاضر از هرد شکایت کرده‌اند و پاسیچ نماینده هرد است تا از طرف او با این وضعیت مقابله کند.

پیش از این وکلای هرد درخواست تجدید نظر حکم دادگاه او در مقابل همسر سابقش را دادند و یک روز پس از آن، تیم دپ همین کار را کرد تا دو میلیونی را که این بازیگر به همسر سابقش بدهکار بود، لغو کند. تیم جانی دپ هم اعلام کرد تا زمانی که درخواست تجدید نظر هرد باز پس گرفته نشود، آنها برای اطمینان از اینکه همه اطلاعات توسط دادگاه در نظر گرفته می‌شود درخواست تجدیدنظر می دهند.

وکلای هرد مدعی بودند که یکی از اعضای هیئت منصفه به جای پدرش حاضر شده و این امر صلاحیت هیئت منصفه را زیر سوال می برد. اما قاضی پنی آزکارات با تاکید بر اینکه هیچ مدرکی دال بر تقلب یا اشتباه توسط هیئت منصفه وجود ندارد و اینکه رای هیئت منصفه باید پابرجا باشد، درخواست را رد کرد.

منبع: روزیاتو

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما