شناسهٔ خبر: 56398270 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاربرد هوش مصنوعی در نظارت پلتفرم‌ها

مهندس علیرضا محمدی مدیر توسعه کسب و کار شرکت آلفا و مدیر توسعه پلتفرم پلی پاد و و دکتر مهدی‌ رضا برنا دکترای هوش مصنوعی دانشگاه تربیت مدرس، امشب ساعت 20:00 در برنامه «گفت‌وگوی فرهنگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص هوش مصنوعی و کاربرد آن در نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر و زیست‌بوم فضای مجازی صحبت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ با توجه به کاربرد کلان هوش مصنوعی در علوم مختلف بشری، از جمله در مدیریت، پایش و نظارت بر محتوای منتشر شده در بستر زیست‌بوم فضای مجازی، برنامه این هفته «گفت‌وگوی فرهنگی» رادیو گفت‌وگو به این مفهوم خواهد پرداخت.

مسئله هوش مصنوعی و کاربرد آن در نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر و زیست‌بوم فضای مجازی، موضوعی است که امشب «گفت‌وگوی فرهنگی» با حضور مهندس علیرضا محمدی مدیر توسعه کسب و کار شرکت آلفا و مدیر توسعه پلتفرم پلی پاد و دکتر مهدی‌رضا برنا دکترای هوش مصنوعی دانشگاه تربیت مدرس به آن می‌پردازد.

«گفت‌وگوی فرهنگی» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور و حضور علی پژوهش روزنامه‌نگار علم و تکنولوژی به‌عنوان کارشناس، چهارشنبه‌ها ساعت 20:00 از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما