شناسهٔ خبر: 56398070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمانیه:

انقلابی‌ترین فرد کسی است که به وظیفه قانونی عمل می‌کند

استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم دقت کارکنان دولت در انجام وظایف محوله، گفت: انقلابی‌ترین فرد کسی است که به وظایف قانونی‌اش به درستی و کامل عمل کند.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان فارس گفت: فرمانداران هر شهرستان مصوبات را تا حصول نتیجه به دقت دنبال کنند تا علاوه بر حل مشکلات شهرستان‌ها، بتوانیم برنامه ریزی لازم برای انجام دور بعدی سفرها را نیز انجام دهیم.

او با بیان اینکه خدمت به مردم را عبادت و وظیفه خود می‌دانیم، گفت: معتقدم که انقلابی ترین فرد کسی است که به وظیفه‌هایی که قانون بر عهده او گذاشته عمل می‌کند و ضد انقلابی ترین فرد هم کسی است که نسبت به وظیفه‌ای که قانون بر عهده او گذاشته بی تفاوت است.

استاندار فارس گفت: همه ما باید در حد توان و مقدورات بکوشیم که مردم را از مجموعه خود راضی نگه داریم.

ایمانیه، میزهای خدمت را یکی از عرصه‌های خوب برای حضور مدیران در بین مردم دانست و گفت: باید بکوشیم که ارتباط مان با مردم قطع نشود و به گونه‌ای عمل نکنیم که مردم تصور کنند که هر تصمیمی که می‌گیریم پشت درهای بسته و بر اساس خواسته و سلیقه خودمان و بدون در نظر گرفتن خیر و صلاح آنها است.

او، از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای فعالیت‌ها و اقدامات خود برنامه داشته باشند. البته این برنامه نباید یک برنامه تشریفاتی باشد بلکه باید در انتهای اجرای آن شاهد نتایج خوبی باشیم.

استاندار فارس بر لزوم توجه به سلامت اداری نیز تاکید کرد و گفت: سلامت اداری بسیار اهمیت دارد، باید در این زمینه بسیار حساس باشیم، باید با کسی که خارج از سلامت اداری فعالیت می‌کند به شدت برخورد شود، چرا که پای آبروی نظام در میان است.

ایمانیه، از دستگاه‌های اجرایی خواست که در پاسخگویی به شهروندان سرعت عمل داشته باشند و تقاضاها و خواسته‌های مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهند. باید در ادارات برای هم فرایند زمان پاسخگویی مشخص شود تا چنانچه آن فرایند طولانی شد افراد بتوانند علت را جویا شوند و اگر کوتاهی انجام شده با فرد متخلف برخورد شود.

استاندار فارس ضمن یادآوری اینکه در گذشته سهمیه‌ای برای کارکنان استانداری در این جشنواره پیش بینی می‌شد، اختصاص صحمیه برای یک مجموعه را عادلانه ندانست و تاکید کرد که همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی بدون در نظر گرفتن امتیازی خاص باید مورد ارزیابی قرار گرفته و در انتخاب به عنوان نمونه دارای شرایط یکسانی باشند.

نظر شما