شناسهٔ خبر: 56396919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملکرد بازیکنان در اولین دیدار در جام ملت‌ها

بزن بریم تا قهرمانی آسیا!

تیم ملی فوتسال ایران امشب در اولین قدم خود مقتدر ظاهر شد و اندونزی را مقهور قدرت خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم اندونزی رفت و توانست با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسد.

گل‌های ایران در این بازی را سعید احمدعباسی 2 گل، مسلم اولادقباد، مهدی اسدشیر، حسین طیبی به ثمر رساندند.

 

در این دیدار ایران فرصت‌های بسیاری را هم از دست داد که هم می تواند نشانه فرصت‌سازی مناسب باشد و هم می‌تواند نشانه فرصت سوزی. به طور مثال پیش از به ثمر رساندن گل اول، احمدعباسی در یک صحنه روی خط دروازه بود اما نتوانست توپ را به تور بچسباند. هرچند که او جزو ستاره‌های میدان بود. بازیکنان تیم ملی باید بدانند تمام تیم‌ها مانند اندونزی نخواهند بود و قطعا حریفان سرسخت‌تری در انتظار ما هستند.

از نکات مهم دیگر می توان به حضور بازیکنانی چون بازیار و جوان اشاره کرد که نشان می‌دهد این افراد تنها برای پایین آوردن میانگین سنی به کویت برده نشده‌اند و قرار است از آن‌ها استفاده بهینه شود. درست مثل مهدی اسدشیر جوان که مانند اردوها، بسیار پرانرژی ظاهر شد و برای تیم ملی گل زد. سالار آقاپور مانند همیشه مفید و خوب کار کرد ومسلم اولادقباد مثل یک بازیکن درجه یک جهانی بود. مومنی و پرکاس، دروازه‌بان‌های تیم هم با وجود سطح نزدیک و رقابت برای حضور در ترکیب اصلی مانند دو دوست، حسابی هوای یکدیگر را دارند.

همچنین نباید از نقش کاپیتانی حسین طیبی گذشت که وظیفه رهبری بازیکنان را عالی بر عهده گرفت. در جام ملت‌های فعلی کمبود تجربه، به دلیل تدارکات کم در برخی صحنه ها برای بازیکنان جوان واضح است اما طیبی با مدیریت مناسب درون زمین خود به حل این مشکل کمک می‌کند.

بازیکنان تیم ملی در این بازی نمره قبولی گرفتند و حالا همه با انرژی و امید به فکر بازی‌های آینده خواهند بود.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما