شناسهٔ خبر: 56396828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایگاه های انتقال و بانک خون در بیمارستان‌های البرز مستقر شود

استاندار البرز از رصد روند پیشرفت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان خبر داد و گفت: برای جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه بهداشت و درمان با اهتمام ویژه ای پیگیری و نظارت داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در این جلسه که به صورت مستمر برای رفع موانع پروژه‌های بیمارستانی استان تشکیل می‌شود، گفت: استان البرز برای رسیدن به میانگین کشوری به حدود ۳ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی نیاز دارد.

وی ادامه داد: اکنون چند پروژه بیمارستانی در استان در شرف تکمیل هستند که البته در راستای مانع زدایی و تسریع در این روند در تلاش هستیم.

عبداللهی گفت: با تکمیل این پروژه‌ها حدود هزار تخت بیمارستانی به البرز اضافه می‌شود.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به استان نیز مجوز ساخت یک بیمارستان جنرال ۵۰۰ تختی اخذ شد و برای جانمایی و ساخت آن نیز اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

استاندار البرز گفت: در سفر پربرکت رییس جمهور و هیات همراه، اعتبارات ویژه ای نیز برای تکمیل پروژه های بیمارستانی استان مصوب شد که به طور قطع با تکمیل تخصیص آنها، جهش خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت و نیاز سنجی‌های صورت گرفته، مقرر شده در جهت استقرار پایگاه‌ها و بانک‌های انتقال خون در پروژه‌های بیمارستانی استان نیز اقدام شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما