شناسهٔ خبر: 56396723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور معاون بنیاد شهید کشور؛

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثار گران خراسان جنوبی معرفی شد

طی مراسمی یا حضور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «ابوالفضل نوفرستی» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه باید در برابر شبهات دشمن که از طریق فضای مجازی و ماهواره صورت می‌گیرد، با سلاح تفکر و آگاهی بایستیم.

 طالبی با بیان اینکه شهدا برای حفظ نظام، اسلام، انقلاب و کشور از جان خود گذشتند،افزود: ایثارگران وظایف خود را به خوبی انجام دادند و امروز نوبت ما است که بر اساس مسئولیت خود در مسیر پیشرفت کشور قدم برداریم.

او ادامه داد: شهدا به ما راه و رسم زندگی و رسیدن به کمال را آموختند و معتقد بودند که باید با فکر و بصیرت جلوی ناهنجاری‌ها و ترویج فساد گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شاید در برخی بخش‌ها نسبت به رفع مشکلات مردم کوتاهی شده باشد، اظهار کرد: کوچک‌ترین کوتاهی در انجام مسئولیت، ما را از شفاعت شهید خارج خواهد کرد.

او بیان‌کرد: در وصیت نامه شهدا بر ولایتمداری تأکید فراوان شده است و از این جهت باید نسبت به توصیه های‌مقام معظم رهبری و عمل به آن توجه ویژه داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات پنج ساله حجت الاسلام محمد تقی عزیزی تقدیر و ابوالفضل نوفرستی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی معارفه شد.

نظر شما