شناسهٔ خبر: 56396706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردارسالاری خبر داد:

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان از توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات وهمدلی در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد استان بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات وهمدلی برگزار شد.

سردار سالاری در این مراسم گفت: با توجه به اینکه در ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم بیست و هفتمین مرحله مواسات و همدلی را اجرایی کردیم.

وی افزود: امروز در قالب کمک به دانش آموزان نیازمند استان، 5 هزار بسته لوازم التحریر آماده شده که ارزش هر بسته یک میلیون تومان است، این بسته‌ها در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما کمک به جوانان در حوزه ازدواج است که در این زمینه هم 500 سری جهیزیه آماده و به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد.

وی با بیان اینکه در مرحله بیست و هفتم رزمایش مواسات و همدلی 30 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کمتر برخوردار استان در حال توزیع است، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه و خرما به ارزش هر بسته یک میلیون تومان است.

نظر شما