شناسهٔ خبر: 56396170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسی و دوستان در آستانه‌ تاریخ‌سازی؛ فقط ۲ بازی

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال آرژانتین با کسب ۲ پیروزی دیگر تعداد مسابقات بدون باخت خود را به عدد ۳۵ رساند و تا رسیدن به بهترین رکورد فقط ۲ مسابقه‌ فاصله دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در پنجره‌ ماه سپتامبر فیفا ۲ مسابقه‌ دوستانه را برابر تیم‌های هندوراس و جامائیکا انجام داد و موفق شد هر ۲ رقیب خود از منطقه‌ کونکاکاف را با نتیجه‌ مشابه سه بر صفر شکست دهد.

شاگردان لیونل اسکالونی پس از باخت مقابل برزیل در رقابت‌های کوپاآمریکای سال ۲۰۱۹ دیگر شکستی را متحمل نشده‌اند و در ۳۵ بازی گذشته‌ خود به هیچ تیمی نباخته‌اند. آنها در این مدت موفق شدند فاتح رقابت‌های کوپاآمریکا شوند و در ادامه فینالیسیما را نیز به دست بیاورند.

آلبی سلسته با عبور از سد جامائیکا به رکورد ۳۵ بازی بدون شکست رسید تا در کنار اسپانیا، برزیل و الجزایر قرار بگیرد. آنها در صورت عدم قبول باخت در ۲ بازی بعدی به رکورد ایتالیای مانچینی می‌رسند که حدفاصل سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ باختی را تجربه نکرده بود.

باید دید ۲ بازی بعدی آرژانتین دقیقا در چه روزهایی و مقابل چه رقبایی انجام می‌شود. آنها احتمالا یک یا ۲ مسابقه را پیش از شروع جام جهانی به انجام خواهند رساند اما به نظر می‌رسد برگزاری یک دیدار تدارکاتی قطعی است. این یعنی آنها احتمالا در صورتی که بازی اول جام جهانی مقابل عربستان سعودی را هم پشت سر بگذارند می‌توانند به رکورد ایتالیا برسند و در مسابقه دوم مقابل مکزیک برای صدرنشینیِ مطلق رقابت داشته باشند.

مسی همچنین با چهار گلی که در ۲ مسابقه اخیر به ثمر رساند هم تعداد بردهای خود با آرژانتین را به عدد ۱۰۰ رساند و هم با ۹۰ گل به رده سوم برترین گلزنان ملی تاریخ صعود کرد.

مسی و دوستان در آستانه‌ تاریخ‌سازی؛ فقط ۲ بازی

نظر شما