شناسهٔ خبر: 56395950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت ؛

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) با پیشکسوت دفاع مقدس دیدار کرد

در آخرین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با سرهنگ پاسدار غلامحسین مولایی پیشکسوت دفاع مقدس دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با پیشکسوت دفاع مقدس سرهنگ پاسدار غلامحسین مولایی بمناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کرد.

 

در این دیدار فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اظهار داشت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه واجب همگان است و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا قدردان آن مجاهدت های عظیم باشیم.

 

 

وی تصریح کرد:مقام والای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، باید همواره گرامی داشته شود.

 

وی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان دفاع مقدس به لزوم سرعت و سبقت در امور خیر اشاره کرد و ادامه داد: خداوند در قرآن کریم مومنان را دعوت به سرعت و سبقت در امور خیر نسبت به دیگران کرده بنابراین مسلمان و مومن باید برای کسب مغفرت الهی سرعت گرفته و از یکدیگر سبقت بگیرند.

 

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: در امور دنیوی، اسلام توصیه‌های بازدارندگی دارد اما در مباحث خیر دستور سرعت و سبقت دارد.

 

سردار کشاورز یادآور شد: در میدان مبارزه با دشمنان خارجی از جمله دوران باشکوه دفاع مقدس و همچنین در میدان مبارزه با نفس کسانی پیروز هستند که هم سرعت دارند و هم از دیگران سبقت گرفته‌اند.

 

وی اظهار کرد: ارزش چنین افرادی در دین اسلام و در نزد خداوند از دیگر افراد بالاتر است بنابراین کسانی که به عنوان پیشکسوت دفاع مقدس در جهت دفاع از حریم دین از دیگران سرعت و سبقت گرفته‌اند، ارزش و منزلت بیشتری نسبت به سایر رزمندگان دارند.

 

سردار یدالله کشاورز همراه با حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اهدا لوح سپاس از وی تجلیل کردند.

 

پایان خبر/

نظر شما