شناسهٔ خبر: 56395900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ارشاد اسلامی :

فعالیت های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با اندیشه های دفاع مقدس پیوند می خورد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آنجا که مهم ترین رسالت دستگاه های فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است می باشد لذا پیوند فعالیت های فرهنگی با اندیشه های دفاع مقدس به طور ویژه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امین درخشان عصر چهارشنبه در همایش سرو قامتان پایداری بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یاسوج، عزت و استقلال ایران اسلامی را مرهون رشادت های رزمندگان دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: پس از پایان هشت سال دفاع مقدس مهمترین رسالت دستگاه های فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

درخشان عنوان کرد: در خصوص بازنشر رشادت های رزمندگان استان قدم هایی در سال های گذشته برداشته شده اما کافی نیستند.

وی تاکید کرد: آثاری در حوزه فیلم، عکس، کتاب، داستان و دیگر موارد در کهگیلویه و بویراحمد تولید شده اما متناسب با آن حجم از رشادت های رزمندگان این استان در جنگ نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با کمک رزمندگان و ایثارگران هم استانی جهش و حرکت جدیدی در حوزه آثار فاخر در زمینه ترویج ارزش های دفاع مقدس ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از نظرات و تجربیات و خلاقیت های رزمندگان تولیدات جدید در حوزه فرهنگ و هنر خواهیم داشت.

فعالیت های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با اندیشه های دفاع مقدس پیوند می خورد

در همایش سرو قامتان پایداری که با حضور راویان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برای  نخستین بار به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد تعدادی از پیشکسوتان این عرصه با بیان خاطره هایی از دوران دفاع مقدس ، بر ترویج هر چه بیشتر ارزش های دفاع مقدس تاکید کردند.

نظر شما