شناسهٔ خبر: 56395659 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

شناسایی ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور/مرگ ۷ بیمار در شبانه‌روز گذشته

19 دی: بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سراسر کشور جان خود را از دست دادند و ۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

صاحب‌خبر -
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام آمار موارد فوتی و ابتلای جدید به کرونا در روز چهارشنبه ششم مهرماه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که از این تعداد  ۷۸ نفر در بیمارستان‌های بستری شده‌اند. با حساب آمار مبتلایان اخیر شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور از زمان شناسایی اولین مورد تا کنون  به هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۴ هزار و ۴۱۶  نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۳۲۵ هزار و ۵۹ نفر از بیماران از این بیماری بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.
بر اساس آنچه که روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است، تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۹  آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وزارت بهداشت درباره میزان واکسن کرونای تزریق شده در کشور نیز اعلام کرد که تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا، ۵۸ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا و ۳۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، با این حساب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۵۷ دُز رسیده است.

نظر شما