شناسهٔ خبر: 56395388 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زارع‌پور: از فعالیت اپراتورهای اینترنت ماهواره‌ای مشروط به رعایت قواعد کشور، استقبال می کنیم

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ما از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای که قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند استقبال می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه فیلترینگ اینستاگرام، گفت: شورایعالی فضای مجازی در این مدت جلسه‌ای نداشته که بخواهد درباره اینستاگرام نظری ارائه دهد. مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست و برخی محدودیت ها بنا به شرایط کشور و به تشخیص مراجع ذیصلاح در کشور ایجاد شده و برداشته شدن این محدودیت ها بر عهده مرجعی است که محدود شدن آن را ابلاغ کرده است.

وی همچنین درباره پیام‌رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی هم افزود: این روزها وزارت ارتباطات به صورت شبانه روزی در حال فراهم کردن زیرساخت های سخت افزاری لازم و حمایت از افزایش کیفیت و سرعت پلتفرم های داخلی است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی در مورد فعال شدن دسترسی به اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: ما از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای که قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند استقبال می کنیم.

پایان پیام/

نظر شما