شناسهٔ خبر: 56391186 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان:

مراتب تشویق و تنبیه در روند بازنگری برنامه ۱۴۰۵ دیده شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بازنگری برنامه ۱۴۰۵ آغاز و ابلاغ به مسئولان کمیته‌های پیشران نیز صادر شده است، گفت: در بازنگری برنامه ۱۴۰۵، مراتب تشویق و تنبیه دیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از مدافعان امنیت کشور اظهار کرد: امیدواریم با تفضل خداوند این بحران هر چه زودتر رفع شود.

وی با تشکر از شورای تأمین استان، گفت: وضعیت استان اصفهان در حوادث اخیر نسبت به سایر استان‌ها خوب و نشان از تدبیرهای انجام گرفته است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بخش قابل توجهی از قانون شفافیت مربوط به شورا اجرا نشده است که در این خصوص گزارش لازم باید ارائه شود.

وی با بیان اینکه بازنگری برنامه ۱۴۰۵ آغاز و حکم‌های مسئولان کمیته‌های پیشران نیز ابلاغ و صادر شده است، افزود: احساس می‌کنم بخشی از سیستم این برنامه را جدی نمی‌گیرد، لذا از شهردار اصفهان در خواست می‌شود که در بازنگری برنامه، مراتب تشویق و تنبیه دیده شود.

نباتی نژاد اظهار کرد: با توجه به کوتاه شدن روزها و تردد قابل توجه مردم در اماکن خرید، معابر اصلی و بوستان‌ها، بازدید خاص شبانه از سوی کمیسیون حمل و نقل همراه با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری از شهر انجام تا چالش‌های این حوزه رفع شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، اضافه کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و شهروندان دعوت می‌کنم که در دوازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی که با حضور ۳۱ استان کشور برگزار شده، بازدید کنند؛ تلاش‌هایی در این مدت انجام گرفته که باید از فعالان این حوزه حمایت کرد.

نظر شما