شناسهٔ خبر: 56391102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروزی ما در دفاع مقدس به معنی شکست همه مستکبران جهان بود

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: تشریح واقعیت‌های دفاع مقدس از طریق جهاد تبیین به منظور مقابله با تحریفات و دروغ‌های دشمنان در اولویت همه اقدامات ما درخصوص این دوران پرافتخار تاریخ کشورمان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ گل‌محمدزاده در همایش رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در شهرستان جلفا با اشاره به نقش کلیدی وحدت مردم در پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشور در دوران دفاع مقدس گفت: در بررسی تاریخ دفاع مقدس این نکته مهم روشن می‌شود که با فرار بنی‌صدر و برقراری وحدت کامل میان مردم و نیرو‌های مسلح، از سال دوم جنگ پیروزی‌های بزرگی برای کشور ما در جبهه‌ها رقم خورد.

او افزود: دشمنی که تلاش می‌کرد بین اقوام و اقشار واگرایی و فاصله ایجاد کند، با وحدت مردم در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند. وحدت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی نه‌تن‌ها در دوران دفاع مقدس در موفقیت‌های کشورمان نقش مهمی ایفا کرد، بلکه تاکنون امروز نیز موجب بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان شده است.

او فرماندهی مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) را از جمله علل و عوامل ایستادگی پیروزمندانه ایران در مقابل دشمن بعثی دانست و گفت: دشمن شدیدا به دنبال کم‌رنگ کردن اهمیت فرماندهی ایشان در جنگ و حوادث دهه اول انقلاب اسلامی است که باید با تبیین و تشریح هدایت‌های داهیانه ایشان، با این توطئه مقابله کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا خواستار توجه ویژه به مسئله گام دوم انقلاب شد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، دستاورد‌های گام نخست را به خوبی تبیین کردند که یکی از آن‌ها پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار است.


گل محمدزاده تصریح کرد: همه پیروزی‌های ما در شرایطی حاصل شد که حتی تجربه چندانی نداشتیم، اما با توسل به نیروی ایمان و با ایثارگری و فداکاری جوانان این مرز و بوم، این دستاورد بزرگ محقق شد.

نظر شما