شناسهٔ خبر: 56390836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورینیو امیدوار شد؛ دیبالا به بازی اینتر می‌رسد

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، آماده است تا در بازی برابر اینتر در ترکیب رم به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رم در هشتمین هفته رقابت‌های سری A ایتالیا روز شنبه باید در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر برود. 
دیبالا در آخرین دیدار رم در لیگ ایتالیا برابر آتالانتا پیش از وقفه دیدارهای ملی در ترکیب این تیم حضور نداشت چون در جریان گرم کردن پیش از بازی دچار کشیدگی شده بود. 
با این حال، او به اردوی تیم ملی آرژانتین پیوست تا در آخرین دیدارها پیش از حضور در جام جهانی 2022 قطر در کنار هم تیمی‌هایش حضور داشته باشد. 
این تیم شب گذشته در آخرین بازی دوستانه‌اش در آمریکا به مصاف جامائیکا رفت و با نتیجه 0-3 پیروز شد. آنها پیش از این نیز موفق به غلبه بر هندوراس شده بودند اما دیبالا در هیچ یک از این دو بازی حضور نداشت و صرفا با تیم لیونل اسکالونی تمرین کرد تا آماده بازگشت به میادین باشد. 


حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن 28 ساله آماده است تا در بازی حساس برابر اینتر در ترکیب جالوروسی به میدان برود و به احتمال زیاد از سوی ژوزه مورینیو در ترکیب اصلی این تیم نیز قرار خواهد گرفت. 
دیبالا قرار است امشب با پروازی چارتر به مادرید پرواز کند و از آنجا راهی پایتخت ایتالیا خواهد شد تا در فاصله دو روز تا بازی برابر اینتر به جمع بازیکنان رم ملحق شود. 
او از زمان پیوستن به رم از ابتدای فصل جاری تا به حال در شش دیداری که برای این تیم انجام داده سه گل برای رم زده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است.

نظر شما