شناسهٔ خبر: 56390640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرایط میزبانی تئاترشهر و تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد:

تئاترشهر تا اطلاع‌ثانوی میزبان اثری نخواهد بود/ تماشاخانه ایرانشهر باز است و اجرا منوط به تمایل گروهاست

تهران- ایرنا- بنا براطلاعیه مجموعه تئاترشهر این مجموعه نمایشی تا اطلاع ثانوی میزبان اثری نخواهد بود اما تماشاخانه ایرانشهر از ۶ مهر باز است و اجرای آثار نمایشی وابسته به تمایل گروه‌ها برای به صحنه رفتن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا؛ مجموعه تئاترشهر که پیش از این از آغاا فعالیت خود از ۶ مهرماه همزمان با پشت سرگذاشتن مناسیت‌های مذهبی آخر ماه صفر بود در اطللاعیه جدیدی اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی از نمایشی میزبانی نخواهد کرد.

در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: در این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روزهای گذشته آثار نمایشی خود را در تالارهای مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه )به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.

بر اساس تازه‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در شامگاه روز دوشنبه (چهارم مهرماه)، آثار نمایشی یاد شده به منظور ایجاد فضای مناسب‌تر و همچنین رعایت حداکثری سلامت و امنیت تماشاگران و هنرمندان ارجمند، تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

مجموعه تئاترشهر در پایان این اطلاعیه تاکید کرده است: مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ضمن پوزش و قدردانی از حسن توجه و صبوری یکایک هنرمندان و تماشاگران ارجمند در اطلاعیه‌های بعدی تاریخ و زمان دقیق اجرای آثار نمایشی این مجموعه را از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد کرد.

تئاترشهر تا اصلاع‌ثانوی میزبان اثری نخواهد بود/ تماشاخانه ایرانشهر باز است و اجرا منوط به تمایل گروهاست

ادامه اجرای آثار نمایشی منوط به تصمیم‌گیری گروه‌ها است

ادامه اجرای آثار نمایشی منوط به تصمیم‌گیری گروه‌ها است زیرا ممکن است برخی گروه‌ها با توجه به شرایط بلیت‌فروشی اجرای نمایش‌شان را با تأخیر از سر بگیرند یا از اجرای خود انصراف دهند

همچنی آریان رضایی مدیر روابط‌عموی  تماشاخانه ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره وضعیت از سرگیری اجراهای نمایشی این مجموعه تئاتر گفت: طبق تصمیم مدیریت تماشاخانه ایرانشهر و با توجه به اینکه محیط تماشاخانه و همچنین بوستان هنرمندان برای مخاطبان تئاتر شرایط مناسبی دارد، این مجموعه تئاتری از ۶ مهر دایر است.

وی تأکید کرد: ادامه اجرای آثار نمایشی منوط به تصمیم‌گیری گروه‌ها است زیرا ممکن است برخی گروه‌ها با توجه به شرایط بلیت‌فروشی اجرای نمایش‌شان را با تأخیر از سر بگیرند یا از اجرای خود انصراف دهند.

پیش از تعطیلی‌های اخیر، نمایش‌های «رئالیسم مصنوعی» ایمان اسکندری، «سوم ماه می» سعید حسن‌لو و «آقای اشمیت کیه» سهراب سلیمی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفتند.

نظر شما