شناسهٔ خبر: 56390577 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

کدام شرکت بیشترین پوشش اینترنت ثابت را دارد؟

  بهترین اینترنت خانگی کدام است و کدام شرکت بیشترین پوشش اینترنت ثابت را دارد؟ شاید نتوان پاسخ خیلی دقیق و ثابتی به این سوالات داد، اما با در نظر گرفتن

صاحب‌خبر -

 

بهترین اینترنت خانگی کدام است و کدام شرکت بیشترین پوشش اینترنت ثابت را دارد؟ شاید نتوان پاسخ خیلی دقیق و ثابتی به این سوالات داد، اما با در نظر گرفتن چند فاکتور می‌توانید بهترین سرویس و شرکت اینترنتی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. باتوجه‌به رشد کسب‌وکارهای آنلاین و افزایش تعداد کسانی‌که به‌صورت ریموت کار می‌کنند، استفاده از اینترنت پرسرعت، به موضوعی مهم برای افراد تبدیل شده است. در دنیای امروز بسیاری از کسب‌وکارها از نرم‌افزارهای آنلاین انبارداری، مدیریت فروش و حسابدار استفاده می‌کنند که همه این برنامه‌ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین موارد برای موفقیت یک کسب‌وکار آنلاین، برخورداری از اینترنت پرسرعت، انتخاب بهترین شرکت اینترنت و استفاده از پهنای باند اختصاصی است. در این مقاله شما را با لیست شرکت‌های عرضه‌کننده اینترنت آشنا می‌کنیم تا بهترین شرکت که بیشترین پوشش اینترنت ثابت را دارد، برای پاسخگویی به نیازها و کسب‌وکار خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید با بهترین اپراتور اینترنت در ایران آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

بهترین اینترنت خانگی برای کدام شرکت است؟

کیفیت عرضه خدمات اینترنت در هر شهری متفاوت است. در حال حاضر شرکت‌های آسیاتک، شاتل و پیشگامان، بهترین اینترنت خانگی تهران را به مشتریان عرضه می‌کنند. این آمار در شهر مشهد هم تقریبا یکسان است و شرکت‌های آسیاتک و حلما گستر بالاترین کیفیت و شرکت‌های مخابرات و فن آوا کمترین کیفیت خدمات اینترنت خانگی را به خود اختصاص داه‌اند. در مجموع و براساس آمار کشوری، سه شرکت مخابرات، آسیاتک و شاتل بالاترین کیفیت عرضه خدمات در بخش اینترنت خانگی را دارند. اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و سرعت اینترنت برای شما بسیار مهم است، پیشنهاد می‌کنیم سرویس اینترنت اختصاصی را انتخاب کنید تا به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا دسترسی داشته باشید.

17

آشنایی با انواع اینترنت پرسرعت برای پوشش اینترنت ثابت 

در گذشته اتصال به اینترنت مانند امروز ساده و راحت نبود و برقراری ارتباط برای استفاده از اینترنت فقط با سرویس Dial Up انجام می‌شد. یک مشکل سرویس Dial Up این بود که در هنگام استفاده، خط تلفن شما اشغال می‌شد. کم‌کم با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون کاربران به اینترنت، روش‌های متفاوتی برای اتصال به اینترنت در اختیار کاربران قرار گرفته است. معروف‌ترین سرویس‌ها برای پوشش اینترنت ثابت، اینترنت ADSL و TD LTE هستند که هرکدام ویژگی‌ها و خصوصیات متمایزی خود را دارند. در ادامه به ویژگی‌های هر سرویس به‌طور جداگانه اشاره خواهیم کرد.

اینترنت ADSL، ارزان و پرکاربرد

یکی از انواع اینترنت پرسرعت اینترنت ADSL است. استفاده از این سرویس به خط تلفن و سیم‌کشی مسی احتیاج دارد. اگرچه اینترنت ADSL از خطوط تلفن ثابت استفاده می‌کند، اما مزاحمتی برای تماس‌های صوتی ندارد. در این سرویس بالاترین سرعت برابر با 24 مگابایت است که برای رسیدن به این عدد، باید شاخصه‌های متفاوتی رعایت شوند. باتوجه‌به اینکه رسیدن به این شاخصه‌ها کار دشواری است، بیشتر شرکت‌هایی که خدمات سرویس ADSL را پوشش می‌دهند، حداکثر تا 16 مگابایت قادر به عرضه پهنای باند اینترنت ADSL هستند. 

اینترنت ADSL مزیت‌های مختلفی دارد؛ از جمله اینکه اتصال این سرویس روی خطوط تلفن ثابت انجام می‌شود و دیگر نیازی به سیم‌کشی مجدد نخواهید داشت. همچنین اینترنت ADSL ارزان و دسترسی به آن آسان‌تر است و مراحل راه‌اندازی سریع و راحت انجام می‌شود. یک عامل مهم در سرویس ADSL که روی سرعت اینترنت شما تاثیر می‌گذارد، فاصله شما با مرکز مخابراتی و کیفیت سیم‌کشی ساختمان است. در سال‌های اخیر خرید خط تلفن برای خانه و محل کار، پروسه‌ای دشوار محسوب می‌شود. به‌ همین خاطر توصیه می‌کنیم که اگر خط تلفن ندارید، خرید اینترنت td lte را جایگزین سرویس ADSL کنید.

18

اینترنت TD LTE، سرعت بالاتر و دسترسی راحت‌تر

آخرین نسل از اینترنت پر سرعت، اینترنت TD-LTE یا اینترنت نسل چهار ثابت است که در مقایسه با سرویس ADSL سرعت بالاتر، پایداری بیشتر و پینگ کمتری دارد. با خرید اینترنت td lte همه محدودیت‌های سرویس‌های ADSL و Wimax مثل محدودیت مکانی، نیاز به استفاده از خط‌های تلفن و وجود ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی از میان برداشته می‌شود. برای استفاده از اینترنت ثابت TD LTE فقط به یک سیم‌کارت مخصوص و مودم نیاز دارید. این سرویس یک انتخاب مناسب برای مکان‌هایی است که خط تلفن ندارند. در این حالت به‌جای انتظار در صف و خرید خط تلفن برای راه‌اندازی سرویس ADSL، بهترین کار استفاده از خدمات اینترنت نسل چهار ثابت است.

اینترنت TD LTE نسبت به ADSL سرعت و پایداری بالاتری دارد و نصب و راه‌اندازی آن در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. همچنین برای استفاده از سرویس نیازی به خط ثابت ندارید. از طرفی باتوجه‌به حذف محدودیت‌های مخابراتی، می‌توانید به راحتی مودم خود را جابه‌جا کنید و در هر شهر و مکانی از خدمات اینترنت بهره ببرید.

19

با ماهان نت بیشترین پوشش اینترنت ثابت را تجربه کنید

باتوجه‌به نیاز روزافزون کسب‌وکارها به اینترنت پرسرعت و باکیفیت، انتخاب بهترین سرویس و شرکت برای پوشش اینترنت ثابت، موضوعی مهم برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود. در همین راستا شرکت ماهان نت عرضه سرویس‌های ADSL و TD LTE در همه شهرهای کشور با پشتیبانی 24 ساعته را در دستور کار خود قرار داده است. بسته‌های اینترنت ثابت ماهان نت قیمت‌گذاری مناسب با سبد خانوار دارند و کیفیت سرویس‌های این شرکت در حد استانداردهای بین‌المللی است. با مراجعه به سایت mahannet.ir این امکان را دارید تا بهترین طرح و تعرفه را براساس نیاز خود انتخاب کنید. همچنین برای اطلاع از طرح‌های ویژه جشنواره اینترنت TD LTE و ADSL ماهان نت می‌توانید با شماره 02178277 و شماره کشوری 1514 تماس بگیرید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما