شناسهٔ خبر: 56390032 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دشمنان ابرقهرمانان با «ددپول» باز می‌گردند/ هیو جکمن با رایان رینولدز همبازی شد

تهران- ایرنا - هیو جکمن که از سال ۲۰۰۰ در نقش ولورین در مردان ایکس ظاهر شده بود، این بار در فیلم ابرقهرمانی ددپول با رایان رینولدز همبازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هیو جکمن که از سال ۲۰۰۰ در نقش ولورین در مردان ایکس ظاهر شده بود، این بار در فیلم ابرقهرمانی ددپول که همچنین هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود ایفای نقش می‌کند.

در ون هلسینگ که فیلمی در ژانر اکشن گوتیک ترسناک به نویسندگی و کارگردانی استیون سامرز و محصول سال ۲۰۰۴ آمریکاست، جکمن در نقش ویژیلانته و شکارچی هیولا ایفای نقش کرد.

دشمنان ابرقهرمانان با «ددپول» باز می‌گردند/ هیو جکمن با رایان رینولدز همبازی شد

رینولدز در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی با جکمن به اشتراک گذاشته بود، این را فاش کرد.

در ددپول ۳ - Deadpool ۳ رایان رینولدز در نقش وید ویلسون به دنیای سینمایی مارول باز می‌گردد. این دو که از آن‌ها به عنوان بزرگترین دشمنان دنیای ابرقهرمانان یاد می‌شود، مخاطبان خود را غافلگیر خواهند کرد.

ددپول در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک است و علاوه بر رینولدز و جک من، مورنا باکارین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل نخست ددپول در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ توسط فاکس قرن بیستم بر روی پرده سینماها رفت. ددپول ۲ نیز ۱۸ مه ۲۰۱۸ اکران شد و قسمت جدید ددپول که سه‌گانه میلر در کمپانی فاکس را تکمیل می‌کند ششم سپتامبر ۲۰۲۴ نمایش داده خواهد شد.

نظر شما