شناسهٔ خبر: 56389799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم شیراز و زرقان تاکید کرد:

لزوم توجه به ساخت واحدهای مناسب در طرح نهضت ملی

زینب شهریاری

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ساخت خانه مناسب در طرح نهضت ملی گفت: با مدل‌های جدید تامین منابع می‌توان مشکل مسکن ایثارگران را حل کرد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم عزیزی چهارشنبه ۶ مهرماه در نشست شورای عالی مسکن ایثارگران که با حضور استاندار فارس برگزار شد، گفت: بنا بر آمار موجود حدود ۱۸هزار مسکن برای ایثارگران استان فارس نیاز است که تامین آن نیازمند مدل‌های جدید مالی است و با روش‌های قدیمی نمی‌توان کاری از پیش برد.

او افزود: پیشنهاد بنده این است که تسهیلات را بنیاد، زمین را اداره راه و شهرسازی و ساخت را انبوه سازان متکفل شوند تا با این هم افزایی بتوانیم مشکل مسکن را حل کنیم.

عزیزی بر کیفیت ساخت مسکن برای خانواده ایثارگران تاکید و اضافه کرد: قصد ما این است که برای این عزیزان یک خانه مناسب بسازیم نه یک آلونک آن هم در طبقه دهم یک ساختمان لذا تاکید ما این است که این واحدها حداکثر در دو طبقه ساخته شود تا شأن و منزلت خانواده شهدا و ایثارگران نیز حفظ شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: تسهیلات پرداختی به خانواده ایثارگران نیز باید به گونه‌ای باشد که توان پرداخت اقساط آن برای ایشان وجود داشته باشد که با مدلی که ارائه شد، امکان پذیر است. 

ابراهیم عزیزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای الحاق زمین‌ها مشکلی وجود ندارد لذا دستگاه‌ها باید همه پای کار بیایند تا این کار بزرگ انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما