شناسهٔ خبر: 56389783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه ۱۰۰ هزار خدمت درمانی به زائران آخر صفر در جاده‌های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در ۱۶۰ پایگاه سلامت به زائران بارگاه منور رضوی در مسیرهای جاده ای و شهری استان ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر سیدجواد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، مراقبتی و آموزشی در پایگاه های سلامت شهری به گروه های هدف متقاضی واکسن کرونا نیز تزریق شد.

وی با قدردانی از کادر سلامت و بهداشت استان خراسان رضوی و دیگر استان های کشور، که در امر خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) با دانشگاه علوم پزشکی مشهد همکاری کردند، خاطرنشان کرد: حدود ۷۰۰ نیروی بهداشت محیط در این مدت بر سلامت آب و مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی، محل های اسکان زائران، موکب ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت داشتند تا سلامت زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خطر نیفتد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنج روز پایانی ماه صفر در مشهد مقدس اظهار داشت: در این سفر، دکتر عین اللهی از نزدیک روند رسیدگی به زائران را بررسی کرده و بر نحوه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نظارت داشت.

بنا بر اعلام معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران و جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی پنج میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در دهه پایانی ماه صفر به مشهد سفر کردند.

نظر شما