شناسهٔ خبر: 56389714 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیگدلی عضو شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی والیبال نشسته شد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش والیبال نشسته ایران موفق شد رای لازم برای حضور در شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی این رشته را کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «صادق بیگدلی» از ملی‌پوشان والیبال نشسته ایران در انتخابات شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی این رشته موفق شد آراء لازم را برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران این فدراسیون کسب کند.

صادق بیگدلی بعد از انتخاب به عنوان عضو شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی والیبال نشسته در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این انتخابات که به صورت آنلاین برگزار شد توانستم به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی والیبال نشسته از منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شوم. نامزدی من در این انتخابات بر اساس سابقه ورزشی، اجتماعی، تحصیلی و مدیریتی بود.

وی گفت: سه مدال طلای پارالمپیک را در کارنامه دارم و مدتی نیز در کمسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک ایران عضو بودم.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی والیبال نشسته چند روز قبل به صورت ایمیلی انجام و همه ورزشکاران این رشته که سابقه حضور در ادوار مختلف بازی‌های پارالمپیک را داشتند، در رای‌گیری شرکت کردند.

علاوه بر صادق بیگدلی، معصومه زارعی از بانوان ملی‌پوش تیم والیبال نشسته نیز در این انتخابات حضور داشت که هر ۲  نمایندگان ایران در مرحله اول رای گیری بیشترین تعداد رای را در میان نامزدهای قاره آسیا بدست آوردند.

در مرحله دوم  صادق بیگدلی موفق شد با رای اعضا به کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی والیبال نشسته راه یابد.

نظر شما