شناسهٔ خبر: 56389624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن

تهران- ایرنا- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت سعید لطفی از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۸ میلیون و ۳۱۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۲۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت ابراهیم شریفی از باشگاه ایران جوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت عباس حاجی زاده از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت مهدی زبیدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت با توجه به مصالحه و سازش طرفین قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

*در پی شکایت دانیال مومنی بیدزرد از باشگاه ذوب آهن، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۶ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۷۹ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۶ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۵۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت پویا سیف پناهی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران تهران) این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ربال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۲ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

نظر شما