شناسهٔ خبر: 56389516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح سه مدرسه و یک مجتمع آموزشی در بوشهر

مژده پاینده

همزمان باآخرین روز از هفته دفاع مقدس مدرسه سه مدرسه و یک مجتمع آموزشی-ورزشی در استان بوشهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

ظهر امروز(چهارشنبه 6 مهر) مدرسه ۱۲ کلاسه کوثر شهر بردستان با حضور استاندار بوشهر و دیگرمقامات استان بوشهر به بهره برداری رسید.

توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ظهر امروز در ادامه افتتاحیه پروژه‌های مدارس استان و همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس چهارمین مدرسه با حضور احمد محمدی زاده ومقامات استانی در شهر بردستان از شهرستان دیر به بهره برداری رسید.

در افتتاحیه این مدرسه ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: مدرسه دخترانه کوثر با ۱۲ کلاس در زیربنای یکهزار و۶۹۳ متر مربع و محوطه سازی ۲هزار و ۵۱۴ متر مربع با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعتبار ۱۲۵میلیارد ریال احداث شده است.

احمدی افزود: انتظار می‌رود با در اختیار قرار دادن این مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان دیر حدود ۴۰۰ دانش آموز همزمان با مهرماه از مدرسه‌ی نوسازی که احداث و فراهم گردیده استفاده نمایند.

مدرسه حضرت خدیجه کبری (س) 

همچنین با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر مدرسه ۶ کلاسه دخترانه حضرت خدیجه کبری افتتاح شد.

ابراهیم احمدی، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در افتتاحیه این مدرسه گفت: مدرسه حضرت خدیجه کبری (س) شهر آبدان با زبربنای هزار و ۳۹۵ متر مربع و با محوطه سازی هزار و ۵۵۵ متر مربع در ۶ کلاس احداث شده است.

وی در ادامه افزود: این مدرسه با مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و با اعتبار۱۲۰میلیارد ریال احداث وتجهیز گردیده و اکنون در اختیار آموزش و پرورش شهرستان دیر قرار گرفت.


مدرسه خیرساز معصومه رواسی زاده

در ادامه با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر مدرسه خیر ساز معصومه رواسی زاده در روستای کلات شهرستان تنگستان افتتاح شد.

ابراهیم احمدی مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه به همت خیر نیک اندیش خانم معصومه رواسی زاده با ۳ کلاس درس و ۲۴۵ مترمربع زیربنا و ۱۲۳۰ مترمربع محوطه سازی بنا شده است.

احمدی افزود: جهت ساخت وتجهیز این مدرسه بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده که همزمان با بازگشایی مدارس دانش آموزان این مدرسه‌ی نوساز از فضایی مطلوب بهره‌مند خواهند شد.

مجتمع آموزشی-ورزشی حاج حسین دریایی 

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در آئین افتتاح مجتمع آموزشی-ورزشی حاج حسین دریایی  بیان کرد: مجتمع آموزشی، ورزشی حاج حسین دریایی با ۶ کلاس درس و یک سالن ورزشی با زیربنای۱۷۶۰ مترمربع و ۳۲۰۰متر مربع محوطه سازی احداث گردیده است.

ابراهیم احمدی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این مجتمع آموزشی بالغ بر ۶۰میلیارد ریال  می‌باشد که با همت خیر نیک اندیش حسین دریایی در  بندر عامری از توابع شهرستان تنگستان احداث شده است.

وی در ادامه افزود: با احداث این مجتمع خیرساز بیش از ۳۰۰دانش آموز در دو نوبت صبح و بعدازظهر از این مجتمع نوساز از فضای مطلوب بهره‌مند خواهند شد وعلاوه بر آن، سالن ورزشی آن نیز با توجه به همجواری دیگر مدارس نی توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما