شناسهٔ خبر: 56389513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

توانمندسازی زندانیان از اولویت های فنی و حرفه‌ای بوشهر است

بوشهر- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: کمک به توانمندسازی زندانیان، با هم‌افزایی اداره کل زندان‌ها از جمله اولویت‌های کاری مجموعه فنی و حرفه‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عیدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از برترین‌های نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت زندانیان با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان در هفته دولت اظهار داشت: مسابقات آزاد مهارت زندانیان همزمان با هفته دولت در ۲۱ استان سطح کشور برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اهداف این مسابقات افزود: تأثیر روحی، روانی و تربیتی، توانمندسازی زندانیان برای اشتغال مفید و تأمین معاش، باز گرداندن از ارتکاب جرم و عدم بازگشت به محیط زندان از اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.

وی گفت: مرحله شهرستانی مسابقات با حضور ۷۹ شرکت در ۵ حرفه آرایشگر مردانه، دوخت چرم، جوشکاری، برق ساختمان و معرق کاری در سطح زندان شهرستان‌های بوشهر، دشتی و دشتستان برگزار و ۴۲ نفر برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: با برگزاری مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت ۱۶ نفر در ۵ رشته مهارتی حائز رتبه‌های برتر شدند که در این مراسم از آنها با لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: مهارت‌آموزی باید متناسب با رشد تکنولوژی و فن‌آوری تغییر چشمگیری داشته باشند و لذا کمک به توانمندسازی زندانیان، با هم‌افزایی اداره کل زندان‌ها از جمله اولویت‌های کاری مجموعه فنی و حرفه‌ای است.

در این مراسم نفرات برتر مسابقات آزاد مهارت مددجویان زندان‌های استان بوشهر در برگزاری مراحل شهرستانی و استانی معرفی و تجلیل شدند.

نظر شما