شناسهٔ خبر: 56388958 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماندگاری کدام ادکلن بیشتر است؟

یکی از چالش‌¬هایی که هنگام خرید عطر و ادکلن وجود دارد، تشخیص اصالت و خرید محصولات اورجینال است.

صاحب‌خبر -

یکی از چالش‌­هایی که هنگام خرید عطر و ادکلن وجود دارد، تشخیص اصالت و خرید محصولات اورجینال است؛ زیرا عطر و ادکلن­‌های تقلبی اگرچه ممکن است رایحه‌­ای شبیه به محصولات اصلی داشته باشند؛ اما ماندگاری بسیار کمی دارند. همه افرادی که از ادکلن استفاده می­‌کنند، علاقه دارند که بوی ادکلن آن‌ها تا ساعت‌­ها باقی بماند؛ بنابراین ماندگاری بالا یکی از ویژگی‌­های مهم عطر و ادکلن­ است. در واقع عطر و ادکلنی ماندگاری بالایی دارد که مواد اصلی و خوشبوی آن بیشتر از سایر ترکیبات سازنده بوده و در اصطلاح غلیظ‌­تر باشد. در این مطلب تعدادی ادکلن به شما معرفی می‌کنیم که علاوه‌بر رایحه خوش، ماندگاری بالایی دارند. برای اینکه متوجه شوید ماندگاری کدام ادکلن بیشتر است، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ادکلن زرجف کازاموراتی؛ عطر گرم با ماندگاری بالا

ادکلن زرجف کازاموراتی یکی از شاهکارهای ایتالیایی محسوب می‌شود که با رایحه گرم و گلی خود توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند و کمتر کسی هنگام خرید عطر و ادکلن اورجینال می‌تواند از این محصول با‌کیفیت صرف نظر کند. این ادکلن، هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب و اصطلاحا یونیسکس است. نت­ اولیه این عطر میخک صدپر، ‌زعفران، گشنیز و فلفل است. شیرینی و حال و هوای نشاط‌آور زعفران، به‌محض اسپری کردن ادکلن شما را سورپرایز می‌­کند. وجود نت‌­های میخک و فلفل در نت اولیه به استشمام بیشتر بوی زعفران کمک می‌­کند.

پس از مدتی نوبت به نت‌­های میانی این ادکلن می‌­رسد. یلانگ ­یلانگ، گل رز و بهارنارنج نت­‌های میانی ادکلن زرجف هستند که با رایحه خود باغ پر گلی را در ذهن شما ترسیم می‌­کند. کار این ادکلن با رایحه‌های چوبی به پایان می‌­رسد. چوب­ صندل سفید، نعناع هندی، درخت توس و عنبر نت پایانی را تشکیل می‌­دهند. این نت‌­ها به ماندگاری بیشتر عطر زرجف کمک می‌کنند و پایانی خوش را رقم می‌زنند تا شما را برای استفاده دوباره از آن ترغیب کنند. علاوه‌بر ماندگاری بالا، این ادکلن از پخش بوی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

تام فورد فاکینگ فابولوس؛ بهترین عطر مردانه با ماندگاری بالا

 شرکت آمریکایی تام فورد در سال 2017  ادکلن فاکینگ فابولوس را به بازار ارائه کرد. اگر به‌دنبال یک عطر گرم و تلخ هستید، شک نکنید که فاکینگ فابولوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. آقایان از این عطر جذاب آمریکایی بیشتر در مراسم‌های رسمی استفاده می‌­کنند. نت‌­های به کار رفته در این عطر آن را خاص و دلپذیر می­­­کند. مریم‌گلی و اسطوخودوس نت اولیه این محصول را می‌سازند که با رایحه دلپذیر گلی آغازی قدرتمند به فاکینگ فابولوس می‌­بخشند. کمی بعد، نوبت به نت میانی می­‌رسد. بادام تلخ، وانیل، چرم و زنبق هنگامی که با رایحه چرم طبیعی در می‌­آمیزند، از فاکینگ فابولوس عطری لوکس می­‌سازند. مدت‌ زمان بسیاری باید سپری شود تا نوبت به نت پایه برسد. لوبیای تونکا، عنبر، چوب کشمیر، چرم و نت‌­های چوبی امضای پایانی این شاهکار هستند.

ویکتور اند رولف فلاور بمب؛ رایحه گرم و ملایم با ماندگاری بالا

ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن وارد شد. این محصول همان گونه که از نامش پیداست، شما را با انفجار عطر گل‌­های تازه غافلگیر می‌کند. درست در اولین لحظه پس از اسپری این ادوپرفیوم شما با دریایی از احساسات ناب و خاص مواجه می‌­شوید که پس از استشمام رایحه گرم و ملایم این عطر با ماندگاری بالا به‌سراغ شما می­‌آید. ترنج و چای سبز نت‌ اولیه این عطر را تشکیل می‌دهند. وجود ترنج در این نت به شما حس شادابی و نشاط را القا می‌­کند. نت میانی آن انواع گل‌­ها و شکوفه­‌ها هستند که شما را با رایحه خوش خود شوکه می‌­کنند. در پایان نیز نعناع هندی و مشک به مشام می‌رسند که دوامی طولانی به این ادوپرفیوم می­‌بخشند.  

آمواج جوبیلیشن مردانه؛ عطر مردانه با ماندگاری و پخش بوی بالا

عطر آمواج جوبیلیشن مردانه در سال 2008 میلادی وارد بازار جهانی عطر و ادکلن شد. کشور عمان که خاستگاه برند آمواج است، این عطر را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرد. این عطر رایحه گرم و تندی دارد که آن را مناسب استفاده در هوای خنک می­‌کند. پس از استفاده از این محصول جذاب حس اعتمادبه‌نفس و قدرت به شما القا می‌­شود که حاصل رایحه­‌های ادویه‌ای و تند این عطر است. حاصل ترکیب هنرمندانه اسانس‌­های ادویه‌ای و تند به‌همراه اسانس‌­های گلی از این محصول عطری لوکس ساخته است. عطر جوبیلیشن با ماندگاری بالای خود و رایحه خاص و شگفت‌انگیزی که دارد، گزینه مناسبی برای انتخاب آقایان شیک‌پوش است.

لانکوم ایدول؛ عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا

عطر لانکوم ایدول برای بانوان در سال 2019 توسط بهترین عطار­های فرانسوی وارد بازار عطر و ادکلن شد. رایحه گرم و شیرین این عطر حس رهبری و مدیریت را در بانوان بیدار می‌کند. گرمی و شیرینی این ادکلن به‌حدی ملایم است که می‌تواند این عطر را مناسب استفاده در همه روز­های سال کند. لانکوم ایدول ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد؛ به‌گونه‌ای که هنگام استفاده گویی دسته بزرگی از گل­‌های خوشبو را همیشه به‌همراه دارید. در این عطر نت‌­های میوه‌­ای و گل­فام به‌گونه‌ای با یکدیگر ترکیب شده‌­اند که توانسته‌­اند شاهکاری جذاب و بی‌­نظیر برای همه خانم­‌های شیک‌­پوش بسازند.

ناسوماتو دورو؛ عطر مردانه تلخ با ماندگاری بسیار بالا

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که دوست دارید حس قدرت و مردانگی را تجربه و به دیگران نیز منتقل کنید، عطر ناسوماتو دورو مناسب شماست. این عطر در سال 2000  و از کشور هلند وارد بازار خرید عطر مردانه اورجینال شد.  عطری با رایحه گرم و تند که از ترکیب ادویه­‌های تند و چوب‌­های جنگلی معطر به‌دست می‌­آید. وجود چرم در نت پایانی این عطر باعث شده است که ناسوماتو دورو تلخی دل‌فریبی به خود بگیرد. تندی و گرمی این محصول حاصل ترکیب درستی از ادویه‌جات تند و اسانس‌­های چوبی است که این عطر را جذاب می‌­کنند. ادکلن دورو ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین، هنگام استفاده از آن زیاده‌روی نکنید.

جیونچی جنتلمن؛ عطر گرم مردانه با ماندگاری بالا

 اگر طرفدار عطر­های گرم و تند و به‌دنبال جواب این سوال هستید که ماندگاری کدام ادکلن بیشتر است، عطر جیونچی جنتلمن می‌تواند یکی از بهترین انتخاب­‌هایتان باشد. شما می‌­توانید با این عطر شور و حال وصف‌نشدنی و بی‌نظیری به قرارهای شبانه و عاشقانه خود بدهید. فلفل سیاه، اسطوخودوس و ترنج که از نت ابتدایی این عطر هستند، رایحه کلاسیکی به آن بخشیده‌اند که می‌­تواند حس اعتمادبه‌نفس را برای آقایان شیک‌­پوش به‌ارمغان آورد. ترکیب گل میخک، دارچین و زنبق زرد در نت میانی، فضا را بی‌­نهایت عطرآگین می‌­کند و همانند یک موسیقی بی‌­نظیر فضایی روح‌افزا به وجود می‌­آورد.

پاکورابان اینویکتوس؛ عطر تند و خنک با ماندگاری بالا

اینوکتوس یک کلمه لاتین و به معنای شکست‌ناپذیر است. شاید به همین دلیل است که پس از اسپری عطر پاکورابان اینویکتوس اولین حسی که به فرد القا می‌­شود، حس قدرت، انرژی و شکست‌­ناپذیری است. این عطر بی‌­نظیر با نت اولیه گریپ‌فروت، نارنگی ماندارین و بوی دریا آغاز می‌شود و پس از چند لحظه جای خود را به نت میانی می‌­دهد. نت یاس و برگ‌بو چنان هنرمندانه در قلب این عطر جای گرفته‌اند که دل از هر مرد شیک‌پوشی که خواهان عطر­های خنک و تند است، می‌ربایند. در نهایت این کهربا، نعناع هندی، چوب گایاکو، خزه و درخت بلوط هستند که رایحه فراموش‌­نشدنی و بی‌مانندی از این شاهکار می­‌سازند.

خرید عطر و ادکلن‌های اصل با ماندگاری بالا از فروشگاه اینترنتی بودیسه شاپ

در این مقاله توضیح دادیم که ماندگاری کدام ادکلن بیشتر است و 8 مورد از بهترین عطر و ادکلن‌ها با ماندگاری بالا را معرفی کردیم. فروشگاه اینترنتی بودیسه شاپ برای کسانی که به دنبال خرید عطر و ادکلن‌های اصل و اورجینال هستند، بهترین محصولات را گردآوری کرده است. این عطر و ادکلن‌­های اورجینال با مناسب‌­ترین قیمت­‌ها در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا با خیالی آسوده از نظر کیفیت و قیمت از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید. همچنین، همه عطر­هایی که در این مقاله از آن‌ها نام‌برده شد، در این فروشگاه موجود است. شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت بودیسه شاپ به نشانی boodise.shop آن‌ها را سفارش دهید و هر کجای ایران که باشید، در محل تحویل بگیرید.

برچسب‌ها:

نظر شما