شناسهٔ خبر: 56388822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار حسن زاده مطرح کرد؛

تلاش اغتشاشگران برای کتمان دستاورد های نظام/بر خلاف ادعای رسانه های معاند تهران در آرامش است

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر برقراری امنیت در شهر تهران گفت: دشمنان از حوادث اخیر برای اینکه دستاورد های نظام در زمینه های اقتصادی و بین المللی دیده نشود، سوء استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

مجروح شدن ۱۸۵ بسیجی در اغتشاشات اخیر/بر خلاف ادعای رسانه های معاند تهران در آرامش است
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در  تجمع بزرگ بازاریان بازار تهران در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات که  صبح امروز  در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بازاریان به خوبی شاهد رشد و نمو ایران اسلامی بوده اند و دیده اند که چگونه  پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام غربی‌ها پس از مدتی متوجه قدرت نظام اسلامی، قدرت نفوذ پیام شهیدان و نفوذ پیام امام راحل شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان خوب فهمیدند که اگر در سال‌های اول جلوی انقلاب اسلامی را نگیرند بعد‌ها باید شاهد افول قدرت خودشان باشند، ادامه داد: آنها متوجه شدند که اگر مانع رشد انقلاب اسلامی نشوند باید تمام بساطشان را از آسیا جمع کنند و بروند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ مطرح کرد: دشمنان وقتی دیدند که ملت به خروش آمده قائله‌هایی را درست کردند که علیه انقلاب اسلامی دست به عملیات بزنند و تصمیم گرفتند که یک جنگ تمام عیار را به کشور و ملت ما تحمیل کنند.

سردار حسن زاده با اشاره به دشمنی هفتاد و دو کشور با ایران در جنگ تحمیلی گفت: تمام این کشور ها مستقیما پشت سر صدام قرارگرفتند که انقلاب را نابود کنند. اینکه ما در تلاقی هفته دفاع مقدس و بزرگترین رزمایش به نام رزمایش اربعین حسینی که دشمنان چشم دیدنش را ندارند، حتما به نابودی آن‌ها منتهی می‌شود.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه ما در دفاع مقدس انقلابمان را صادر کردیم و این جنگ مبنای شکست ابر قدرت‌ها بود، خاطرنشان کرد: ما هشت سال جنگیدیم و آمریکا قدرتش در خاورمیانه به صفر رسید، ما  هشت سال جنگیدیم و یمنی‌ها دیدند که می‌شود در مقابل استکبار ایستاد و آنها هم مقابل سعودی ها ایستادند.

سردار حسن زاده ثمره دفاع مقدس را  سند برون مرزی  پیروزی های انقلاب اسلامی دانست و گفت:  آمریکایی‌ها رسما اعلام کردند که می خواهند  سوریه و عراق را چند تکه کنند و رسما آن را اعلام کردند اما ملت ایران با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس تمام نقشه‌های آمریکا را نقش برآب کرد. اگر امروز بگوییم که آمریکایی‌ها از تحمیل هشت سال جنگ به ما پشیمان هستند گزافه نگفتیم.

وی مطرح کرد: امروز وقتی نگاه می‌کنیم می بینیم که با عظمت‌ترین فرصت‌ها برای ما خروجی هشت سال دفاع مقدس هستند و  در دفاع مقدس یاد گرفتیم که چگونه ابر قدرت‌ها را شکست دهیم. امروز هم همین است دشمن فقط سر و صدا می‌کند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: وقتی حاج قاسم را شهید کردند، بعد از هفتاد و دو سال که هیچکس جرات نداشت حتی یک تیر  به سمت پایگاه آمریکا پرتاب کند،  ما سیزده  موشک به پایگاه آمریکا شلیک کردیم و در همان زمان  بود که ترامپ قمارباز پشت تریبون گفت "پنجاه و چهار نقطه حساس ایران را می‌زنیم" و ما سه هزار موشک آماده کردیم و جواب پنجاه و چهار نقطه را با سه هزار موشک جواب دادیم.

سردار حسن زاده با اشاره به اتفاقات اخیر و حادثه ای که برای مهسا امینی رخ داده است اظهار داشت: همه از اتفاقی که برای خانم امینی افتاد متاثر شدند، اما دشمنان از این حادثه برای اینکه دستاورد های نظام در زمینه های اقتصادی و بین المللی دیده نشود، سوء استفاده کردند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: امروز باید هشیار باشیم و کشور ما امروز در قله رشد و توسعه است. اقتصاد کشور در حال رونق است  و دو سه سال برای روند مثبت وقت می خواهیم.

وی حوادث هفته اخیر را  فتنه جهانی علیه ملت ایران خواند و گفت: عربستان، اسرائیل و کشور های غربی و با فتنه انگیزی و آشوب سعی در داده سازی و تحریک مردم ایران داشتند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ اضافه کرد: دیشب تمام تهران را با ماشین گشتم و برخلاف ادعای رسانه‌های خارجی که مدعی بودند پایتخت ایران درآتش است، تهران شهری آرام بود.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: دشمنان پیش خود می گفتند که موج عاطفی ایجاد می کنیم و می دانستند که مردم ما عاطفی هستند اما نمی دانند ما در کنار این عاطفی بودن که از سیدالشهداء(ع) یاد گرفتیم اما بصیرت حسینی را نیز آموختیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، بسیج و همه مسئولین تمام قد پای کار  آمدند، ادامه داد: در اغتشاشات گذشته بچه های ما را مظلومانه زدند و در یک شب ۱۸۵نفر از بسیجی ها توسط اغتشاشگران مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفتند.

با اشاره به اینکه هدف دشمنان بالا بردن خشونت و کشته سازی بود، تاکید کرد:در اغتشاشات اخیر، ۱۸۵ نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو مورد حمله قرار دادند و حتی جمجمه یکی از بسیجیان را شکستند به نحوی‌ که پنج نفر از بسیجیان الان در‌ آی.سی.یو هستند؛ اما چون علی‌رغم تمام این‌اقدامات، اغتشاشگران به نتیجه نرسیدند، الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند و بعد پیکر‌ آن‌ها را در جای دیگری می‌اندازند؛ این اتفاقاتی است که از طریق تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران با شلوغ کردن خیابان ها می خواهند فرصت مطالبه گری را از مردم بگیرند، یادآور شد: آنها فرصت مطالبه گری صحیح از مردم را می گیرند وگرنه در همین سال گذشته موردهای متعددی از مطالبات مردمی مثل مشکلات کم آبی استانهای خوزستان و همدان داشتیم که در بازه های زمانی کوتاه به این مطالبات رسیدگی شده است.
 

نظر شما