شناسهٔ خبر: 56388810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست سازمان اتوبوسرانی خبر داد

کمبود شدید اتوبوس در ناوگان شهری اهواز / تاخیر در تحویل اتوبوس‌های جدید

دلال آلبوشهبازی

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز با اشاره به تاخیر در تحویل اتوبوس‌های خریداری شده، از کمبود شدید اتوبوس در ناوگان شهری اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا بزاززاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهری اهواز اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ دستگاه اتوبوس فعال در اهواز وجود دارد که این میزان اتوبوس نسبت به نیاز جامعه بسیار کم است.

وی افزود: در حالت استاندارد باید به ازای هر یک هزار نفر یک دستگاه اتوبوس فعال باشد و بر اساس این شرایط بسیار ایده‌آل، اهواز باید یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داشته باشد این در حالی است که تلاش بر این است که تعداد اتوبوس‌های فعال اهواز را به ۲۵۰ تا ۳۵۰ دستگاه برسانیم تا به صورت نسبی پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.

بزاززاده در خصوص اتوبوس‌های خریداری شده برای اهواز افزود: با توجه به مسائل شرکت تولیدکننده، تحویل این اتوبوس‌ها به همه کلان شهرها به تاخیر افتاده اما به صورت جزئی تحویل اتوبوس‌ها در حال انجام است و در حال پیگیری هستیم تا اتوبوس‌های خریداری شده توسط شهرداری اهواز زودتر تحویل داده شوند. در زمینه نوسازی اتوبوس‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: هر چند قرار بود اتوبوس‌های خریداری شده، در تابستان امسال تحویل داده شوند اما با توجه به شرایط موجود و بر اساس اطلاعات به دست رسیده احتمالا این اتوبوس‌ها تا آخر سال به اهواز تحویل داده می‌شوند و همچنان مردم باید با کمبود شدید اتوبوس مواجه باشند.

انتهای پیام

نظر شما