شناسهٔ خبر: 56388602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست شهرداری کرج:

موانع جانبی علت تاخیر در افتتاح متروی کرج است

کرج- سرپرست شهرداری کرج عدم تعیین تکلیف محل نگهداری ضایعات و انبارها را از علل تأخیر در افتتاح بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر غفاری اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است تا هر چه سریع‌تر این موانع برداشته شود و قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج بین گلشهر تا چهار طالقانی کرج افتتاح شود.

وی با اشاره به ضرورت نوسازی حمل و نقل عمومی شهر کرج بیان کرد: ۳۴ دستگاه اتوبوس جدید در آینده نزدیک به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج افزوده می‌شود ضمن آنکه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس قدیمی نیز نوسازی شده است.

سرپرست شهرداری کرج تصریح کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مزایای زیادی دارد که کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، کاهش ترافیک و آلودگی هوا بخشی از آن است.
سرپرست شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: با تعامل و همکاری سه‌جانبه مدیریت شهری کرج، اداره کل نوسازی مدارس استان البرز و اداره کل آموزش‌وپرورش استان البرز مدارس سطح شهر کرج بهسازی می‌شود.

وی متذکر شد: طی تفاهم صورت گرفته اداره کل نوسازی مدارس استان یک هزار و ۸۰۰ تن قیر به‌صورت رایگان در اختیار شهرداری کرج قرار خواهد داد و در این راستا شهرداری کرج با تولید ۱۶ هزار تن آسفالت امکان بهسازی حدود ۱۴۰ هزار مترمربع از محوطه مدارس شهر کرج را خواهد داشت.

نظر شما