شناسهٔ خبر: 56388212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکاپوی مجید حسینی برای دومین جام جهانی

مجید حسینی سعی کرد در بازی با سنگال روز کم اشتباهی را پشت سر بگذارد به خصوص اینکه به جای شجاع خلیل‌زاده راهی میدان شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با این حال باید گفت بازیکنان تیم سنگال خط دفاعی تیم ملی را آزار دادند و در یکی از این صحنه‌ها مرتضی پورعلی گنجی به اشتباه دروازه ایران را باز کرد. مجید که بعد از خروج از فوتبال ایران سال‌هاست در فوتبال ترکیه بازی می کند؛ پیش‌بینی می شود در ماه های آتی تجربه دومین حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. هر چند این امر هنوز قطعی نیست و او برای به دست آوردن این موقعیت باید بیشتر تلاش کند و از همه مهم‌تر در چنین بازی‌هایی که به او فرصت می رسد یک مدافع شش‌دانگ و مطمئن نشان دهد تا کارلوس کی‌روش به روی او به عنوان یک بازیکن جانشین حساب ویژه‌ای باز کند.

مدافع تیم کایسری اسپور ترکیه برای جا باز کردن در ترکیب تیم کارلوس کی‌روش، علاوه بر شرکت در دوئل‌های فیزیکی می بایست در گردش توپ و همچنین بازی‌خوانی در خط دفاع نمایش خوبی داشته باشد و همیشه به نشستن روی نیمکت قانع نباشد چراکه در این‌صورت جایگاه فعلی را هم از دست خواهد داد. هر چند از سیمای مجید حسینی در بیشتر صحنه‌ها می‌شد اینطور برداشت کرد که در تلاش برای کسب دومین تجربه حضور در جام جهانی است. او و هم تیمی‌هایش تلاش فراوانی در گل نخوردن در بازی با سنگال داشتند اما یک اشتباه ناخواسته موجب شد که دروازه ایران باز شود و در نهایت، تیم ملی با نتیجه مساوی یک بر یک کار را به پایان ببرد.

نظر شما