شناسهٔ خبر: 56384687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

دیگه چه خبر؟

صاحب‌خبر -

فروش برنامه‌ریزی شده املاک یکی از لیدرهای اغتشاشات

 خبر اول اینکه، علی کریمی که در نقش لیدری اغتشاشات فرو رفته پس از مطرح شدن درخواست مصادره شدن دارایی‌هایش در ایران، در حالی با نوشتن این توئیت که «فدای سر مردم و خانه بی خاک ارزش ندارد» سعی در مظلوم‌نمایی داشت که حالا مشخص شده است او اصولاً در این خاک برای خود خانه‌ای باقی نگذاشته است! به گزارش فارس، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بیشتر املاک و دارایی‌های خود در ایران را قبل از خروج از کشور به فروش رسانده یا مالکیت آنها را واگذار کرده است. مردم محلی لواسان خروج اکثریت اموال و وسایل ویلای لاکچری علی کریمی در خیابان صحرای ناران لواسان را تأیید می‌کنند و پیگیری‌های تکمیلی درباره این موضوع ادامه دارد. فروش املاک و دارایی‌های این بازیکن بازنشسته می‌تواند نشانگر آن باشد که او برای لیدری اغتشاشاتی از این دست از قبل برنامه‌ریزی داشته است. او که ۱۸ ماه قبل در انتخابات قبلی ریاست فدراسیون فوتبال از بین چهار کاندیدا، چهارم شد در حال حاضر در امارات اقامت دارد و گفته شده که قصد دارد به کانادا مهاجرت کند.پس از آنکه او با شروع آشوب‌های خیابانی اتهامات بدون سندی را به پلیس و قوه قضائیه نسبت داد، حدود ۱۳۰ هزار نفر در سامانه «فارس من» خواستار برخورد با علی کریمی به اتهام دامن زدن به اغتشاشات و دعوت به آشوب شدند.

اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به رئیس‌جمهور

 خبر دیگر اینکه، نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که سابقه طولانی در توهین و هتک حرمت مقدسات مسلمانان دارد، این بار توهین به رئیس‌جمهور کشورمان را دستمایه کار خود قرار داد. این نشریه هتاک، با ترسیم کاریکاتوری از آیت‌الله رئیسی تلاش کرده چهره‌ای غیرانسانی از رئیس‌جمهور کشورمان ارائه دهد. در این طراحی، همنوایی گردانندگان این نشریه با رویکردهای تروریست‌ها و منافقین درباره جمهوری اسلامی ایران آشکار است. این نشریه پیش‌تر با انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص) توهین کرده بود که با واکنش تند و همه‌جانبه مسلمانان جهان مواجه شد.

عصبانیت تل‌آویو از افشاگری مجری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

 شنیدیم که، واکنش «جمال ریان» مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر به درگذشت مهسا امینی که طی روزهای گذشته تبدیل به دستاویزی برای رسانه‌های معاند، جریان منافقین، تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها شده بود، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت. جمال ریان طی پستی در توئیتر اعتراضات در ایران را صددرصد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و سرویس‌های جاسوسی آن و به‌طور مشخص واحد ۸۲۰۰، سری‌ترین یگان اطلاعات نظامی اسرائیل دانسته بود.  این پست‌ مجری الجزیره در توئیتر خشم تل‌آویو را برانگیخت و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پستی با هشتگ مهسا امینی، به این امر واکنش نشان داد و مدعی شد: «رژیم ایران یک زن جوان را به دلیل نشان دادن موی سرش، به قتل می‌رساند. هزاران ایرانی برای آزادی‌های اولیه خود اعتراض می‌کنند، در حالی که توسط پلیس مذهبی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، اما به گفته این روزنامه‌نگار الجزیره، اسرائیل مسئول است.» جمال ریان نیز در پاسخ به این توئیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: «من نمی‌دانستم که مهم و تأثیرگذار هستم تا اینکه وزارت خارجه اسرائیل که با کشته شدن یک ایرانی همدردی می‌کند و با کشته شدن شیرین ابوعاقله همدردی نمی‌کند، به من حمله کرد. این امر فرضیه ساختگی بودن تظاهرات ایران و اینکه اسرائیل آن را تحریک کرده تأیید می‌کند.»ریان در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر که برایش نوشته بود احتمال دارد از سوی صهیونیست‌ها ترور شود، نوشت: من جز از خدا از کسی نمی‌ترسم. پس از اینکه آنها، شهید شیرین ابوعاقله را کشتند، من اولین شهید در شبکه الجزیره نخواهم بود. وی در پستی دیگر با قرار دادن لینک یک یادداشت در شبکه فیسبوک و توصیه مخاطبان به مطالعه آن نوشت: «آنچه در ایران روی‌ می‌دهد؛ نه یک انقلاب، که یک حزب تجزیه‌ طلب کرد مورد حمایت اسرائیل است. مقاله بسیار مهمی که ارزش خواندن دارد.»

دستمزد 30 میلیاردی مهران مدیری 
یک روز پیش از خداحافظی از تلویزیون

 دست آخر اینکه،علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی پیش از خداحافظی او از تلویزیون را اعلام کرد. بر اساس گفته قزوه، مهران مدیری تنها یک روز قبل از واکنش خارج از قاعده به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش تصویر او در تلویزیون ، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است. چندی پیش تهیه کننده دورهمی نیز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده است. گفتنی است مهران مدیری با انتشار یک ویدیو گفته بود، حاضر نیست حتی یک فریم از تصویر او در تلویزیون منتشر شود.

برچسب‌ها:

نظر شما