شناسهٔ خبر: 56383025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

ایران یک- سنگال یک

دومین دیدار تدارکاتی ایران مقابل تیم قدرتمند سنگال با تساوی به پایان رسید.در حالی که نیمه اول این دیدار بدون خلق موقعیت خاصی به پایان رسیده بود، با شروع نیمه دوم بیست دقیقه طوفانی انتظار هر دو تیم را می‌کشید. ابتدا سنگال با گل بخودی پورعلی‌گنجی پیش افتاد و سپس سردار آزمون بازی را به تساوی کشاند تا نتیجه نهایی ۱-۱ باشد.
ایران و سنگال هر دو بازی اول تدارکاتی خود را با برد پشت سر گذاشته بودند و حالا با کسب تساوی، فیفا دی خود را به پایان رساندند و آماده جام جهانی می‌شوند. احسان حاج صفی پس از نفوذ به پشت محوطه جریمه یک و دوی زیبایی با جهانبخش انجام داد و سپس یا سانتری دقیق به شش قدم، باعث شد سردار آزمون با ضربه سر گل مساوی را برای ایران وارد دروازه سنگال کند.

 

مدافع چپ و کاپیتان تیم ملی در جام جهانی

کاپیتان تیم ملی دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای و تاثیرگذار زیر نظر کی‌روش انجام داد تا مشخص شود همچنان مهره قابل اعتماد او است. حاج‌صفی در کنار جلوگیری از شکل‌گیری حملات سنگال از سمت چپ خط دفاعی ایران، دفع توپ و قطع توپ، تکل‌های به موقع و فرارهای سریع در این دیدار، چند حرکت ویژه هم انجام داد که در کسب تساوی ارزشمند شاگردان کی‌روش مقابل قهرمان جام ملت‌های آفریقا تاثیر زیادی داشت.
با توجه به اینکه کی‌روش در دو دیدار متوالی تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال فقط احسان حاج‌صفی و صادق محرمی را به طول کامل و ۹۰ دقیقه‌ای استفاده کرده، می‌توان پیش‌بینی کرد که این دو نفر جزو مهره‌های اصلی او در قطر خواهند بود و البته بازوبند کاپیتانی در دستان شماره ۳ است.

 

آرائوخو جام جهانی را از دست داد

 

مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه که در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران مصدوم شد نمی‌تواند در جام جهانی به میدان رود.
به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو کاتالونیا، تیم ملی فوتبال اروگوئه در دیداری دوستانه به مصاف ایران رفت و با یک گل شکست خورد.
آرائوخو، مدافع سرشناس اروگوئه در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
طبق اعلام رادیو کاتالونیا مصدومیت آرائوخو جدی است و او برای بازگشت به میادین به دو تا ۳ ماه زمان نیاز دارد و به این ترتیب او جام جهانی را از دست داد و نمی‌تواند برای تیم ملی فوتبال اروگوئه به میدان رود.
مصدومیت طولانی مدت آرائوخو خبر بسیار بدی برای بارسلونا و ژاوی است چرا که او از بازیکنان کلیدی تیمش در فصل جاری بوده است.

 

استرلینگ: ساوت گیت باید حفظ شود

 

تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در ۵ بازی پیاپی از کسب پیروزی بازماند و باعث شده است تا انتقادهای زیادی از سرمربی تیم شود با این حال رحیم استرلینگ به حمایت از سرمربی تیمش پرداخت.او گفت: ما پیش از این با اقتدار راهی جام جهانی شدیم و به فینال یورو ۲۰۲۰ هم راه پیدا کردیم. باید به این تیم امیدوار بود و پالس‌های مثبتی را برای انگیزه دادن به بازیکنان فرستاد. بله قبول دارم که انتظار این نتایج را نداشتیم اما در فوتبال همواره چنین احتمال‌هایی هم وجود دارد.استرلینگ ادامه داد: اکنون زمان بهانه آوردن نیست. ما در دو سال اخیر با ساوت گیت نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و تفکرات او را در میدان پیاده کرده‌ایم. ساوت گیت مربی است که همه بازیکنان به او اعتماد دارند. ما می‌خواهیم که با این مربی به کار خود ادامه دهیم و اطمینان داریم که می توانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

برچسب‌ها:

نظر شما