شناسهٔ خبر: 56382880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ملی‌پوش تپانچه: هدفم کسب طلای المپیک است

معصومه عبدالجوادی

رسول عفتی می‌گوید مهمترین هدفش کسب طلای المپیک و جابه‌جا کردن رکورد جهانی تپانچه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رسول عفتی در مسابقات تیراندازی جایزه بزرگ توانست مقابل جواد فروغی به برتری برسد. او پس از کسب مدال طلای این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سطح مسابقات جایزه بزرگ بالا بود. رقابت نزدیکی با فروغی داشتم. خداراشکر با رکورد خوبی که در فینال و مقدماتی جایزه بزرگ ثبت کردم به مدال طلا رسیدم. 

ملی‌پوش تپانچه در مورد شرایط رقابت با جواد فروغی گفت: همیشه استرس‌ها و فشار وجود دارد ولی با توجه به اینکه مدت زیادی کنار هم تمرین کردیم می‌توانیم ذهن خود را مدیریت کنیم تا استرس را کاهش دهیم.

عفتی در مورد مسابقات تیراندازی جام جهانی مصر گفت: مسابقات جام جهانی مصر به عنوان اولین رویدادی که سهمیه المپیک پاریس در آن توزیع می‌شود را پیش رو داریم. امیداورم در این رویداد نتیجه خوبی بگیریم. با رکورد های خوبی که در جایزه بزرگ ثبت کردیم و با آمادگی کامل به مسابقات جام جهانی مصر اعزام می شویم.

ملی‌پوش تپانچه در مورد مهمترین هدفش، گفت:  هدف من این است که بتوانم به طلای المپیک برسم. رکورد جهانی تپانچه را جابه‌جا کنم‌.

ملی‌پوش تپانچه در پاسخ به این سوال که هدف‌اش کسب مدال در المپیک ۲۰۲۴ است یا ۲۰۲۸، گفت: خوشبختانه در تیراندازی سن و سال وجود ندارد و تا زمانی که بتوانیم سلاح در دست بگیریم می‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم‌ و به هدف خود برسیم.

انتهای پیام

نظر شما